Ķīnas telekomunikāciju kompānija "Huawei" nopirkusi lappuses lieluma reklāmas laukumu laikrakstā "The Wall Street Journal", cenšoties amerikāņus pārliecināt "neticēt visam, ko dzirdat".
"Huawei" aicina amerikāņus "neticēt visam, ko dzirdat"
Kompānijas pārstāve Ketrina Čena aicina mediju apmeklēt uzņēmumu, lai kliedētu ASV valdības radītos "pārpratumus".
2019.gadā "Huawei" pieredzēja divus skandālus - finanšu direktores aizturēšanu Kanādā un Polijas reģionālā pārdošanas direktora arestu aizdomās par spiegošanu.
Lai arī "Huawei" ir otrais lielākais viedtālruņu ražotājs pasaulē, ASV lielākajos veikalu tīklos tā ierīces nav nopērkamas. ASV ceļ trauksmi par "Huawei" iespējamajiem kiberdrošības riskiem un citiem pārkāpumiem, aicinot sabiedrotos rīkoties tāpat.
"Es rakstu cerībās, ka varam labāk saprast viens otru. Pēdējos gados ASV valdība nākusi klajā ar dažiem pārpratumiem par mums," raksta "Huawei" valdes locekle Čena. ASV žurnālisti aicināti apmeklēt "Huawei" ražotnes un iepazīties ar darbiniekiem.
Huawei has a full page ad in today’s @WSJ. Starts and ends with “Don’t believe everything you hear” pic.twitter.com/gfqwtnxSOa
— Adam Janofsky (@AdamJanofsky) February 28, 2019
"Neticiet visam, ko dzirdat. Atnāciet pie mums. Mēs priecāsimies jūs satikt," teikts reklāmas laukumā.
Tā nav pirmā reize, kad "Huawei" cenšas mainīt Rietumvalstu iespaidu par uzņēmumu. Nesen "Huawei" apelēja pie Jaunzēlandes mīlestības pret sportu, izvietojot vairākas reklāmas ar saukli: "5G bez "Huawei" ir tas pats, kas regbijs bez Jaunzēlandes."
Austrālija, Jaunzēlande un ASV izslēgušas "Huawei" no to 5G tīkla tapšanas.