Publicēta eCOM360 konferences pilnā programma. Lūk, kas jums jāzina

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

“Pagaidiet, pagaidiet, esmu sapratis, ka man ir pieejama kāda vēl interesantāka un noderīgāka prezentācija, ar kuru vēlos dalīties” un citas līdzīgas ziņas, kuras saņēmām no mūsu konferences runātājiem, lika mūsu sejās atplaukt smaidam.

Visiem runātājiem kopīga ir viņos redzamā degsme spīdēt visspožāk uz eCOM360 konferences skatuvēm, starp digitālās jomas zvaigznēm. Bet laiks ir pienācis, visas tēmas ir izvēlētas un eCOM360 programma ir publicēta. Rezultāts? Brīnišķīga prezentāciju kopa, nevaram vien sagaidīt, kad varēsim ar to dalīties.

15. martā 28 e-komercijas līderi no visas pasaules kāps uz kādas no eCOM360 konferences skatuvēm un runās par radošo lēmumu pieņemšanas spēku, par to, kā iekarot citu valstu tirgus, par digitālā mārketinga nākotni, dalīsies ar konkrētiem pieredzes stāstiem, gadu laikā gūto pieredzi un vēl daudz ko. Ar pilno eCOM360 programmu varat iepazīties ŠEIT.

Lai jums palīdzētu orientēties eCOM360 konferences apjomīgajā programmā, iepazīstinām jūs ar četriem skatuvju vadītājiem, kuri pastāstīs, kas jums jāzina par katru no skatuvēm, un cīnīsies par jūsu uzmanību, lai jūs izvēlēties apmeklēt tieši viņu skatuvi.

Galvenā skatuve (Omega) - prezentācijas

Esiet sveicināti eCOM360 konferencē. Mans vārds ir Mārtiņš Kozlovskis, bet variet mani saukt par Kozmenu. Man ir tas gods vadīt ne tikai galveno skatuvi, uz kuras notiks prezentācijas, bet arī visu konferenci.

Domāju, ka man pat nav īpaši jācenšas jums iestāstīt, ka manis pārvaldītā skatuve ir pati labākā. Uz tās uzstāsies visi prezentētāji, kuru runas jūs noteikti negribēsiet palaist garām. Man uz skatuves pievienosies Jaspers Knobens to Philips, Dianna Yau no Facebook, Ajids Sivadasans no Lenovo, Dmitrijs Selikhovs no Alibaba un Džakvelina Thng no Prophet, kuri runās par tirgiem un iekļūšanu tajos.

Runātāji, kuri uzstāsies uz Omega skatuves, ir sakrājuši daudz pieredzes stāstu, gan veiksmes stāstus, gan tādus, kas rezultējušies ar neveiksmi. Tos noteikti ir vērts dzirdēt! Piemēram, stāsts, kā Lenovo kļuva par multimiljardu vērtu biznesu, vai arī ar ko Philips nācās saskarties, lai sasniegtu virsotnes Dienvidaustrumāzijas tirgū.

Vai esmu jūs jau pārliecinājis, ka pie manas skatuves ir labākā vieta, kur atrasties eCOM360 konferences laikā?

Esmu pārliecināts, ka esmu, bet neesmu jums vēl izstāstījis visu! Arī Google, Uber, Magento, Yandex, Walmart un vēl citi kāps uz Omega skatuves. Šie runātāji atklās digitālās jomas nākotni, pieminot tādas tēmas kā mākslīgais intelekts, dažādas lietotāju noturēšanas tehnikas un citas.

Sigma skatuve - Digital growth

Sveiki! Mani sauc Gļebs un esmu šeit, lai vadītu skatuvi, uz kuras notiekošais būs visnoderīgais jums un jūsu biznesa attīstībai. Apskatīsim visu par to, kā iekarot jaunus tirgus, atklāt jaunus pārdošanas kanālus, kā gūt panākumus digitālajā mārketingā izmantojot gadu desmitiem pārbaudītas metodes (e-pastu), kā arī pavisam jaunas metodes, kas apgriezīs līdz šim pieņemto ar kājām gaisā (balss mārketinga ēra), un daudz ko citu.

Praktiski, pieredzējuši, uz nākotni vērsti - tā es raksturotu runātājus, kuri uzstāsies uz manas skatuves. Anders Andersens ir palīdzējis vairāk nekā 15 dažādiem interneta veikaliem ieiet skandināvu, spāņu un britu tirgos un ir gatavs dalīties ar padomiem. Ankitam Agarvalam no Accel ir ķēriens uz “nākamā miljards dolāru vērtā uzņēmuma atrašanu”, aplūkojot pavisam jaunus startapus, un tieši ar to viņš dalīsies ar eCOM360 konferences apmeklētājiem - ar konkrētiem piemēriem no Accel. Doktors Lū ir vadītājs vienā no Ķīnas lielākajām apavu ražotnēm un savā darbā lielu uzsvaru liek uz inovācijām - uzzini, kāpēc!

Lambda skatuve - UX & dizains

Mani kolēģi runā par biznesa attīstību, grandiozām vēlmēm iekļūt ārvalstu tirgos un zīmola atpazīstamību. Tomēr,  ja jūsu saturs un dizains pievils un nepalīdzēs jūsu lietotājus konvertēt par pircējiem, tad tas tā turpināsies neatkarīgi no visiem citiem pūlīņiem.

Mans vārds ir Natalja, un, ja vēlies uzzināt, kā patiesi pierunāt savu klientu iegādāties vēl produktu, izmantojot pievilcīgu dizainu, pieņemot uz datiem balstītus lēmumus, iesaistot pircēju dažādās aktivitātes, kā arī ar citām metodēm, tad noteikti gribēsi iepazīt runātājus, kuri uzstāsies uz manas skatuves!

Gandrīz katrs UX un digitālā mārketinga eksperts ir iemācījies kaut ko noderīgu no ConversionXL. Tas ir ļoti noderīgs resurss gan tiem, kuri vēl tikai apgūst šīs tēmas, gan arī lietpratējiem. Esmu priecīga paziņot, ka CXL Pētniecības direktors Bens Labajs pievienosies uz manas skatuves, lai pastāstītu par mobilās komercijas optimizāciju, izmantojot lietotāju datus.

Esmu pārliecināta, ka Bens jums visu par to pastāstīs, bet datiem noteikti ir liela nozīme. Bet dati nav viss, kas nepieciešams. Miša Kosters no Greymatters ir gatavs pastāstīt par psiholoģijas nozīmi biznesā, konkrēti digitālajā mārketingā. Lietotāja izvēli lielā mērā nosaka uzvedības un citi psiholoģiskie faktori, kuru saprašana var palīdzēt lietotājam piedāvāt visu īstajā laikā un īstajā vietā, tādējādi palīdzot lietotāju konvertēt par pircēju.

Bet ko darīt, ja jums nav pieejas datiem? Improvizēt? Nē. Antuā Minou ir izveidojis vairākus projektus un pastāstīs visu par to, uz ko balstīt sākotnējos dizainus tā, lai lietotājs saprastu, kas ir jūsu produkts, un vēlētos to iegādāties.

Katra zīmola sapnis ir, lai tā lietotāji komunicētu par, ap un ar šo zīmolu, kā arī iesaistītos dažādās tā rīkotās aktivitātes. Skots Goulds zina, kā šo sapni padarīt par realitāti. Savā prezentācijā Skots iepazīstinās ar savu pieredzi, apskatot un analizējot dažādus piemērus un parādot, kāpēc daži no tiem strādā, lai ikviens tos varētu lietot savā biznesā.

Mana skatuve ir tā, pie kuras tev noteikti jābūt, ja esi UX/ dizaina vai digitālā mārketinga eksperts vai arī tevi vienkārši interesē, kāpēc atsevišķus produktus izdodas pārdot, bet citus ne.

Beta skatuve - globālā e-komercija

Sveiki! Esmu Marta. Iemesls, kāpēc jums būtu jāapmeklē tieši mana skatuve, ir vienkāršs - tā piedāvā visunikālāko saturu. Ķīna jau gadiem ilgi ir e-komercijas attīstības un inovāciju zenītā, pārspējot Rietumus. Tomēr reti kad sanāk dzirdēt konkrētus pieredzes stāstus par to, kas tieši Ķīnas uzņēmumus novedis līdz šādam uzplaukumam. Uz manas skatuves jūs tos dzirdēsiet!

eCOM360 konferences organizatori ir uzaicinājuši vairākus e-komercijas līderus un likumu noteicējus no Ķīnas, lai kopā sēstos pie apaļā galda un nodotos jautājumu un atbilžu sesijai par tirdzniecību un eksportu, e-komerciju, influenceriem un daudzām citām tēmām.

Uzziniet, kādu labumu no Ķīnas veiksmes stāsta var gūt Eiropas uzņēmumi, kāpēc 42% no globālās e-komercijas tirdzniecības notiek tieši Ķīnā un kāda šajā ziņā izskatās nākotne, kā Ķīna kļuva par lielāko e-komercijas produktu importētājvalsti, kā influenceri palīdz attīstīt Ķīnas digitālo ekonomiju.

Pievienojies man un maniem viesiem un esi gatavs gūt zināšanas, kuras nevarētu iegūt nekur citur. Uz drīzu tikšanos!

Tas īsumā ir viss, kas notiks eCOM360 konferencē. Gaidāms arī afterparty, daudz tīklošanas iespēju, kā arī pārtraukumi, kuros gaidāmi dzērieni, uzkodas un, protams, daudz interesantu sarunu.

Ceram, ka mūsu skatuves vadītāji palīdzēja jums ieviest skaidrību tajā, kuras no skatuvēm vēlaties apmeklēt, tomēr iesakām konferences laikā piedalīties visur, kur iespējams, mainīt skatuves, lai gūtu priekšstatu par visām tēmām un lai padarītu konferences apmeklējumu par neizmirstamu pieredzi!

Vēl iespējams iegādāties pēdējās biļetes uz eCOM360 šeit.

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu