Atskats uz Citroen C5 Aircross prezentāciju Rīgā

FOTO: Publicitātes foto

Citroen modeļu klāstā lielāka nozīme tagad piešķirta krosoveriem. Tādēļ jaunais C5 Aircross SUV arī nodēvēts par zīmola flagmani.

Citroen jauno C5 Aircross dēvē par vienu no segmenta līderiem, to pamatojot ar automobiļa iekļūšanu “Eiropas gada auto 2019” finālistu sarakstā, un finālā izcīnīto piekto vietu.

Citroen pārstāvis Martinss Haraks, ievadot jaunā modeļa prezentāciju Rīgā, savukārt norādīja, ka jaunais modelis ir Citroen Advanced Comfort programmas vēstnieks, turklāt aprīkots ar progresīvajiem hidrauliskajiem spilveniem (Progressive Hydraulic Cushions), kas ir Citroen patentēta inovācija amortizatoros gaitas komforta paaugstināšanai un paaugstināta komforta sēdekļiem.

FOTO: Publicitātes foto

Citroen pārstāve Solvita Koemeca C5 Aircross prezentācijā tikmēr sacīja, ka “jaunais C5 Aircross ir Citroen flagmanis, pie kura Citroen ir strādājis četrus gadus”.

FOTO: Publicitātes foto

Skaidrojot to, kāpēc Citroen pretēji auto ražošanas tendencēm SUV segmentā ir radījis auto bez pilnpiedziņas, Koemeca atsaucās uz Citroen skaidrojumu, ka “Citroen izvēlējās divriteņu piedziņu ar Grip Control un Hill Assist (saķeres kontroles sistēmu un sistēmu braukšanai lejup no kalniem), jo tā atbilst autovadītāju visbiežāk sastopamajām vajadzībām, turklāt ir lētāks gan iegādē, gan uzturēšanā. Tāpat var norādīt uz pašreizējo situāciju tirgū, kur 75% no 2018. gadā pārdotajiem C segmenta SUV Eiropā bija divu riteņu piedziņa.

FOTO: Publicitātes foto

Spītējot tam, ka velkošie ir tikai priekšējās ass riteņi, 4,5 metrus garais apvidus auto itin viegli pārvietojas ne pārāk smagos bezceļa apstākļos. Par to gādā 230 mm klīrenss, kas ir augstākais savā klasē un elektroniskie asistenti. Automašīnai ir arī plašas individualizēšanas iespējas, jo C5 Aircross pieejamas septiņas dažādas virsbūves krāsas, atšķirīgas krāsas jumts un trīs "Krāsu komplekti", kuros ietilpst priekšējā bampera krāsainie elementi, Airbump® uz priekšējām durvīm, kā arī jumta reliņi. Tāpat izvēlei ir pieejamas piecas dažādas salona apdares materiālu un krāsu kombinācijas.

FOTO: Publicitātes foto

Jaunajam modulim ir trīs individuāli, atsevišķi bīdāmi, nolokāmi un atgāžami sēdekļi, pateicoties kuriem bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 580 litriem līdz 720 litriem. Tāpat automobilim ir 20 vadītāja atbalsta sistēmas, tai skaitā Highway Driver Assist, otrā līmeņa autonomās braukšanas sistēma, saķeres kontroles sistēma un sistēmu braukšanai lejup no kalniem. Bez tā auto ir 12,3” TFT digitālo instrumentu panelis, bet pa labi no tā - 8” skārienekrāns, viedtālruņu bezvadu uzlādes tehnoloģija, iebūvēts videreģistrators u.c.

FOTO: Publicitātes foto

Šobrīd C5 Aircross pieejami benzīna un dīzeļmotori ar 130 - 180 zirgspēkiem. 2019.gada beigās klāstu papildinās C5 Aircross hibrīda versija, kurā 180 ZS benzīnnieks papildināts ar 80 kW elektromotoru uz aizmugurējās ass. Šo auto varēs lādēt arī no rozetes, tā iegūstot iespēju elektriski veikt 50 km ar līdz pat 135 km/h.

C5 Aircross SUV tiek ražots Francijā, Rennes-La Janais rūpnīcā.

FOTO: Publicitātes foto

Šis ir piektais secīgais Citroen izaugsmes gads ar 590 000 pārdotu automašīnām Eiropā. Zīmola pārdošanas rādītāji ir sasnieguši augstāko punktu pēdējo 7 gadu laikā. Pārdošanas apjomi Eiropā aug par 6% gadā. Gadu pēc jaunā Citroen C3 Aircross kompaktā apvidus auto, kas ir pirmais Citroen modelis apvidus auto segmentā (pārdošanā kopš 2017. gada oktobra), nonākšanas tirgū jau ir pārdotas 120 000 automašīnas. Jaunais Citroen C5 Aircross SUV apvidus auto ir būtiska Citroen zīmola atjaunināšanas stratēģijas daļa, kas veicinās zīmola tālāko attīstību.

FOTO: Publicitātes foto

Uz augšu