Latvijas tirgū Zviedrijas karaliskās ģimenes iecienītais zīmols

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Panos Emporio

Ziemeļvalstu modes preču izplatītājs Syversen AS iegādājies zviedru pludmales apģērbu zīmolu “Panos Emporio” un paziņojis par ienākšanu Latvijas, Lietuvas un Igaunijas tirgū. 

Latvijā Syversen un Panos Emporio produkcija turpmāk būs pieejama specializētajos apakšveļas un peldkostīmu veikalos un vienlaikus tiks attīstīta arī interneta tirdzniecības platforma www.panos.com.

Zīmols Panos Emporio ir pazīstams ar kvalitatīvu, oriģinālu un inovatīvu dizainu. Panos Emporio ir vadošais peldapģērbu zīmols Zviedrijas tirgū un pirms neilga laika ieguvis Zviedrijas dizaina balvu. Papildus pludmales apģērbam zīmols piedāvā arī aksesuārus un Zviedrijā ražotu kosmētiku.

Zīmola radītājs ir grieķis Panos Papadopoulos, kurš 70.gados savu politisko uzskatu dēl bija spiests pamest dzimteni un pārcēlās uz dzīvi Zviedrijā. Papadopoulos drīz vien pamanīja, ka Zviedrijā pieejamais pludmales apģērbs vietējām sievietēm nav piemērots, un sāka sava pludmales apģērba zīmola attīstīšanu. Viņa dizaina filozofijas pamatā ir vēlme radīt peldapģērbu, kas izmēru un dizaina ziņā piemērots tieši Ziemeļvalstu sievietēm.

Šobrīd Panos Emporio ir Zviedrijas vadošais sieviešu un vīriešu peldapģērba zīmols, kura pārdošanas apjomi Zviedrijā pārsniedz 14 miljonus eiro gadā. Pannos Emporio produkcija tiek pārdota arī Vācijā, Francijā, Spānijā, Austrālijā un Dubaijā. 33 darbības gados zviedru zīmolu iecienījusi virkne slavenību, kuru vidū ir modele Keita Mosa un “Baywatch” zvaigzne Treisija Binghema. Panos Emporio klientu vidū ir arī Zviedrijas karaliskā ģimene.

“Panos mūs pārsteidzis ar savu neizmērojamo enerģiju un apņēmību. Viņam ir īpaša spēja izprast un radīt unikālu dizainu, kādu novērtē Ziemeļvalstu vīrieši un sievietes, un izplatīt šo redzējumu un vīziju arī ārpus valsts robežām,” norāda uzņēmuma Syversen pārstāvji.

Panos Papadopoulos arī turpmāk pēc uzņēmumu saplūšanas būs atbildīgs par dizainu un inovācijām Panos Emporio. “Esmu pārliecināts, ka Syversen vērtības un zināšanas lieliski saskan ar mūsu vīziju un palīdzēs sasniegt jaunus noieta tirgus. Mans galvenais mērķis ir, lai sievietes un vīrieši justos labi un ērti īpašajos brīžos, kad bauda sauli pludmalē, pie dabas vai atvaļinājumā svešās valstīs. Peldkostīmam ir jābūt tādam, kādam tam vajadzētu būt, lai tas ideāli pieguļ un dod valkātājam pārliecību par sevi un savu ķermeni,” skaidro uzņēmējs un dizainers Panos Papadopoulos.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu