Anna Rozīte pastāsta, kas jādara, lai pamostos atpūtusies un gatava dienai

FOTO: Instagram.com/rozite/

​Pašmāju TV personība Anna Rozīte, šķiet, ir apveltīta ar neizsīkstošu enerģiju. Izrādās, ka to viņai palīdz saglabāt ikdienas rituāli, kas nodrošina pilvērtīgu atpūtu.

“Ir teiciens, ka labs un veiksmīgs rīts sākas iepriekšējā vakarā. Un es tam absolūti piekrītu. Jo pārdomātāks ir mans vakars, jo parasti veiksmīgāks ir mans nākamais rīts, un jāsaka, ka arī diena. Vieglāk pamosties un labsajūta pilnīgi noteikti ir labāka!

Lai mans rīts būtu izdevies, man iepriekšējā vakarā ir ļoti svarīgi:

*Laicīgi doties pie miera (ideāli ap 22:00);

*Vakariņas ēst ne vēlāk kā 2/3 stundas pirms gulētiešanas;

*Vismaz stundu (labāk 2) pirms gulētiešanas “nelietot ekrānus”, lai izvairītos no bezmiega un neietekmētu miega kvalitāti;

*Pirms gulētiešanas nerisināt kādus nopietnus/smagus jautājumus,

Kādi ir Jūsu vakara rituāli, kas palīdz rītiem būt foršākiem un produktīvākiem?!” raksta daiļava.

“Tā notiek tikai ideālajā pasaulē!”, “Salikt vakarā drēbes nākamajai dienai un pusdienas līdzņemšanai”, “Mājās Latvijā vienmēr kaut kā grūti aiziet laicīgi gulēt, te Karībās vienmēr ap 22-23 eju gulēt un 6-7os esmu augšā bez modinātāja. Kāpēc mājās tā nekad nesanāk? 🤷‍♀️ Un par ēšanu jeb, pareizāk, neēšanu pirms miega arī piekrītu”, “Katru vakaru cenšos palasīt grāmatu. Kaut vai pusstundiņu. Tas man dod miera sajūtu... kaut gan mēdz būt tik interesanti lasāmgabali, ka grūti nolikt malā”, “Un nemaz nav tik grūti tā saplānot - daudziem šķiet, ka tā notiek tikai ideālajā gadījumā, bet man arī izdevies šo ievērot jau vairākus gadus, un tad celties sešos kopā ar bērniem vairs nešķiet nekas traks,” tā komentētāji.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ir teiciens, ka labs un veiksmīgs rīts sākas iepriekšējā vakarā. Un es tam absolūti piekrītu. Jo pārdomātāks ir mans vakars, jo parasti veiksmīgāks ir mans nākamais rīts un jāsaka, ka arī diena. Vieglāk pamosties un labsajūta pilnīgi noteikti ir labāka! Lai mans rīts būtu izdevies, man iepriekšējā vakarā ir ļoti svarīgi: 🌜Laicīgi doties pie miera (ideāli ap 22:00); 🌜Vakariņas ēst ne vēlāk kā 2/3 stundas pirms gulētiešanas; 🌜Vismaz stundu (labāk 2) pirms gulētiešanas “nelietot ekrānus”, lai izvairītos no bezmiega un neietekmētu miega kvalitāti; 🌜Pirms gulētiešanas nerisināt kādus nopietnus/smagus jautājumus. Kādi ir Jūsu vakara rituāli, kas palīdz rītiem būt foršākiem un produktīvākiem?!

A post shared by Anna Rozite (@rozite) on

Uz augšu