Austrālijas tabloīdā iekļūst vairākas konkurējošā liberālā laikraksta lappuses

Austrālijas laikraksti. Ilustratīvs attēls.

FOTO: AFP/SCANPIX

Sidnejas tabloīda “Daily Telegraph” numurā kļūdas dēļ iekļuvušas divas liberālā laikraksta “Sydney Morning Herald” lappuses, vēsta Lielbritānijas raidsabiedrība BBC.

Lappusēs no konkurējošā laikraksta ir raksts, kas aicina uz cīņu ar klimata pārmaiņām.

“Daily Telegraph” jau atvainojies par notikušo, to skaidrojot ar kļūdu tipogrāfijā.

Abi laikraksti tiek drukāti vienā tipogrāfijā Sidnejas rietumu daļā.

Kļūdu ātri vien pamanīja vairāki “Daily Telegraph” lasītāji, kuri par to jokoja sociālajā tīklā “Twitter”.

“Daily Telegraph” pieder ASV mediju magnāta Rūperta Mērdoka uzņēmumam “News Corp.”.

Uz augšu