Škoda Superb pienācis laiks modernizēties (1)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Škoda

Čehu autoražotājs Škoda īsi pirms 2019.gada pasaules hokeja čempionāta sākuma publiskojis sava modernizētā flagmaņa dizaina skici. Kādēļ tas ir nozīmīgi? Tādēļ, ka Škoda jau 27 gadus pēc kārtas ir pasaules čempionāta galvenais sponsors un tā atklāšanu Slovākijas galvaspilsētā Bratislavā izmantos kā skatuvi jaunā Superb prezentēšanai.

Lai gan dizaina skices allaž ir visai aptuvens gaidāmās realitātes atveidojums, tajās tāpat redzamas norādes uz veiktajiem uzlabojumiem.

Superb gadījumā tie ir skaidra, nedaudz noslēpumaina un vienlakus arī majestātiska dizaina galveno lukturu bloki ar ģeometriski vienkāršu grafiku, šauri, horizontāli miglas lukturi un zīmolam raksturīgās formas radiatora režģis.

Tāpat kā nesen prezentēto kompaktklases Škoda Scala arī Superb aizmugurē rotās nevis emblēma, bet burtiem rakstīts zīmola nosaukums. 

Škoda atzīmē, ka tās flagmaņa saknes meklējamas diezgan sen - 20.gadsimta trīsdesmitajos gados.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu