Īstu vētru sociālajos tīklos izsaucis konflikts starp Valsts ieņēmumu dienestu (VID) un nu jau slēgtās kafejnīcas "Kinfield" īpašnieci Kristīni Rožkalni. Kamēr vieni aktīvi aizstāv uzņēmēju un norāda uz greizu nodokļu politiku, citi nostājas valsts iestādes pusē.
Soctīkli lauž šķēpus par "Kinfield" un VID konfliktu (9)
#AizliegtaisPaņēmiens Kinfield 3 mēnešus tik daudz klientu, ka vajaga jaunu ēdienkarti, darbiniekus, ieguldījumus, bet 4.mēnesī nodokļu parāds, ko nevar samaksāt un VID vainīgs, ka nesaplanoja biznesa riskus.. Tur no VID labāka/precīzāka komunikācija prasījās, bet tas arī viss.
— raitis (@raitispaitis) June 3, 2019
Kinfield sāgā var redzēt, ka VID ir ko uzlabot sistēmas cilvēciskošanā, bet uzņēmējiem ir jāmācās atzīt savas kļūdas.
— Girts (@GirtsS) June 3, 2019
Konkrēto izņēmumu pa 90% izputināja īpašnieces nespēja izdarīt vienkāršus secinājumus un skaitīt naudas plūsmu. Bet pāri visam citu vainošana savā neizdarībā
Kinfield vs. VID = sūdīgs uzņēmējs vs. ļauna birokrātija
— Sencis | Cehs.lv (@sencis_) June 3, 2019
Kinfield sāgā ir pavisam vienkārš viens zīmīgs fakts, kas vienu no strīdus pusēm padara par pārliecinošu MELI.
— Andrievs Niedra (@andrievs) June 4, 2019
VID apgalvo, ka pirms represijm tika draudzīgi sastādīts parādu atmaksas grafiks, bet otra puse saka, ka iznīcināšana uzsākās pirms kaut kāda grafika saskaņošanas.
es pat teiktu, tā "Kinfield" īpašniece ir riktīga mākoņstūmēja, kas slikti pieslēdzas realitātei un uzņēmuma vadīšanai https://t.co/qK2fcqHnZa
— Laura Ansone (@laura_lapsa) June 4, 2019
BTW - #aizliegtaispaņemiens bija labs sižets par aizklapēto restorānu Kinfield. Skaidrs, ka pie lielākās daļas problēmu pati īpašniece vainīga, kaut arī VID varēja brīžam rīkoties citādi. Interesanti, ka VID skatās arī uzņēmēja darbību vēsturi pirms lēmumu pieņemšanas.
— Ingvilda (@Ingvilda) June 3, 2019