Audi iepazīstina ar sportisko SQ8

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Audi SQ8 TDI
Audi SQ8 TDI Foto: Audi

Audi modeļu klāstam nupat pievienojies SQ8 TDI, kas apgādāts ar 4 litru V8 biturbo dīzeļdzinēju, quattro pilnpiedziņu, sporta diferenciāli un visu riteņu stūrēšanu.

Jauda un efektivitāte – 4.0 TDI ar elektriskās piedziņas kompresoru

Audi SQ8 TDI biturbo V8 ir jaudīgākais dīzeļdzinējs Eiropas tirgū, un apvieno milzīgu jaudu ar ekonomiju. Dzinēja veiktspējas rādītāji ir 435 ZS un 900 Nm diapazonā no 1250 līdz 3250 apgriezieniem minūtē. Audi SQ8 TDI paātrinājums līdz 100 km/h ir 4,8 sekundes, savukārt maksimālais ātrums, kas ir elektroniski ierobežots, sasniedz 250 km/h. Jauda tiek nodota ar astoņu pārnesumu tiptronic ātrumkārbu un quattro pastāvīgo pilnpiedziņu.

Elektriskais kompresors (EPC) papildina divu turbīnu darbu, uzsākot braukšanu un paātrinoties, kad dzinēja apgriezieni ir zem. EPC savu piedziņas jaudu iegūst no 48 voltu elektriskās sistēmas, kas ir arī daļējās hibrīda sistēmas (MHEV) pamatā. Tās ģenerators spēj atgūt enerģiju bremzēšanas laikā un nodot šo enerģiju litija jonu akumulatoriem. MHEV tehnoloģija samazina patēriņu par 0,5 litriem uz 100 kilometriem.

Pneimatiskā balstiekārta

Standarta aprīkojumā Audi SQ8 TDI ir aprīkots ar Audi drive select dynamic vadības sistēmu un adaptīvo pneimatisko balstiekārtu ar regulējamu amortizāciju. Pneimatiskā balstiekārta maina automobiļa augstumu pat par 90 milimetriem, tādējādi ļaujot pārvarēt dažādus apvidus. Papildu aprīkojumā pieejamās tehnoloģijas, tostarp sporta diferenciālis, sniedz papildu dinamiku, saķeri un stabilitāti. Kad automobilis lielā ātrumā izbrauc pagriezienus, sporta diferenciālis aktīvi sadala piedziņas jaudu starp aizmugurējiem riteņiem, quattro piedziņu papildinot ar pašbloķējošu centrālo diferenciāli. Visu riteņu stūrēšana ir pieejama kā alternatīva standarta progresīvajai stūrēšanai. Lai palielinātu izveicību, mazā ātrumā tā griež aizmugurējos riteņus pretējā virzienā attiecībā pret priekšējiem riteņiem. Sasniedzot ātrumu aptuveni 60 km/h, tie griežas tajā pašā virzienā, lai uzlabotu stabilitāti.

S modelim specifiskas detaļas

Audi SQ8 TDI dizains raksturojams kā iespaidīgs, sportisks un robusts. Raksturīgie eksterjera elementi ir izcelti, uzsverot šī modeļa īpašo statusu. Astoņstūra Singleframe radiatora režģis ir veidots ar divām atverēm un to aptver liels matēts sudraba krāsas rāmis. Standarta aprīkojumā riteņiem ir 21 collu diski, tomēr pēc pieprasījuma pieejami arī ekskluzīvi 22 collu diski.

Kontrole, informācijas un izklaides sistēma, vadītāja palīgsistēmas

Saskaņā ar sportisko interjeru standarta aprīkojuma Audi piedāvā S modelim specifisku izskatu ar sarkanām grafiskām detaļām. Divi lielie skārienjūtīgie ekrāni ir galvenie kontroles elementi. Adaptīvā kruīza kontrole padara braucienus vēl drošākus, noturot automobili joslā un iekļaujoties satiksmē. Tā apvieno adaptīvās kruīza kontroles, Traffic jam assist un Active lane assist sistēmu funkcijas. Kopā ar efektivitātes asistentu šī sistēma samazina un palielina Audi SQ8 ātrumu, balstoties uz sensoru informāciju, navigācijas datiem un ceļa zīmēm. Pilsētā tādas sistēmas kā Intersection assist, Rear cross traffic assist, Exit warning un 360 grādu kamera paplašina šo plašo asistentu klāstu.

Audi SQ8 TDI būs pieejams pasūtījumiem Latvijā no jūlija vidus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu