BMW galvenais dizainers aizstāv jauno flagmaņu "lielās nāsis"

BMW 7.sērija

FOTO: BMW

Ne viens vien auto entuziasts līdz šim paguvis pasmīkņāt par jaunākās paaudzes BMW flagmaņu, tai skaitā 7.sērijas un X7, milzīgajām radiatora režģa "nierēm". BMW galvenais dizainers Adrians van Hoidonks Austrālijas izdevumam Motoring tikmēr atklājis, kādēļ vizuālā tēla izstrādes gaitā izvēlēts šāds risinājums.

Pēc viņa teiktā viens no galvenajiem iemesliem bijusi nepieciešamība 7.sēriju nodalīt no krietni vien pieejamākās 5.sērijas. Patiesi, līdzība starp iepriekšējās paaudzes modeļiem bija visnotaļ liela, ko uzsvērām arī pēc pirmo iespaidu gūšanas braucienā ar 730d xDrive.

"Mums bija uzdevums pārliecināties, ka patērētājs izprot atšķirību starp 5. un 7.sēriju, kā arī to uzreiz pamana. Līdz ar jaunās septītās sērijas iznākšanu atšķirības nav tik milzīgas, taču āriene izsaukusi milzu kritiku. Mans mērķis ir darīt to, kas patīk visiem, taču ne vienmēr tas ir iespējams," - tā Hoidonks.

Kā norāda Motor.ru, visvairāk neviennozīmīgu vērtējumu 7.sērija saņēmusi Eiropā. Tas tādēļ, ka šā modeļa pircējiem labāk patīk palikt ēnā, nepiesaistot pastiprinātu apkārtējo uzmanību. Pircējiem Ķīnā un Tuvajos Austrumos gaume ir tieši pretēja, un auto ar pamatīgu, hromētu radiatora resti tiek uzskatīts par statusa simbolu.

Atgādinām, ka jaunā 7.sērija debitēja 2019.gada janvārī. Modelis ir lielāks un greznāks par priekšgājēju, un būs pieejams ar motoriem, kuru jaudas spektrs ir no 265 ZS līdz pat 585 ZS, ko nodrošina 6,6 litru V12 dzinējs. Ekonomiskāk un ekoloģiskāk domājoši autobraucēji var izvēlēties arī hibrīdmodeli 740e, kurā 3 litru benzīna dzinēja un elektroiekārtas kombinācija attīsta 394 ZS.

Uz augšu