Viedtālruņu lietotājus visvairāk satrauc ekrāna saplīšana
Huawei ir risinājums

Viedtālrunis Huawei P30 Pro

FOTO: Publicitātes foto

Pamatojoties uz IPSOS veiktās aptaujas datiem1, 78% Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāju uztraucas par telefona fizisku sabojāšanu. 

Aptaujas respondenti tāpat uztraucas par ierīcē saglabāto datu pazaudēšanu (63%), akumulatora darbības pasliktināšanos (59%) vai telefona apliešanu ar ūdeni (56%). Viedtālruņu lietotāji piekrīt, ka ražotājiem jādara vairāk, lai aizsargātu patērētājus no cilvēciskām kļūdām vai nelaimes gadījumiem (87,5%). Tāpat lielākā daļa respondentu uzskata, ka saplīsuša ekrāna remonts izmaksā pārāk dārgi (92%).

Lai mazinātu viedtālruņu lietotāju bažas par savas ierīces korpusa, tai skaitā ekrāna sabojāšanu, Huawei ir sākuši tālruņu aprūpes kampaņu “Huawei Cares”, kas paredz jaunajām P30 un P30 Pro ierīcēm, kuras aktivizētas “HiCare” lietotnē līdz 18. augustam, vienu reizi 12 mēnešu laikā nomainīt bojāto ekrānu vai tālruņa stikla korpusu. Vairāk informācijas par kampaņu - šeit.

1 Huawei sadarbībā ar pasaules tirgus izpētes un konsultāciju firmu IPSOS ir veikusi patērētāju aptauju, kurā cilvēkiem tika jautāts par faktoriem, kas viņus visvairāk uztrauc saistībā ar viedtālruni. Aptauja tika veikta ar tiešsaistes platformas starpniecību šā gada jūnijā; aptaujāti tika Austrumeiropas un Ziemeļvalstu iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Uz augšu