Restorānu apmeklētāju biežākās traumas

FOTO: Pixabay

Ieskriešana nemarķētās stikla durvīs, paslīdēšana uz slapjas grīdas, kā arī applaucēšanās ar karstiem dzērieniem – šīs ir restorānu un kafejnīcu apmeklētāju biežāk iegūtās traumas, liecina Gjensidige Latvija pieejamie dati.

Iedzīvotāju izpratne par savām tiesībām pieaug, un nereti situācijas tiek risinātas, pieprasot restorānam atlīdzināt nodarīto kaitējumu. 

Balstoties uz Gjensidige Latvija datiem, izplatītākais negadījumu veids restorānos un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos ir paslīdēšana uz slapjas grīdas vai ēdiena paliekām. Bieži apmeklētāji applaucējas ar karstiem dzērieniem, piemēram, tēju vai kafiju, un ieskrien nemarķētās stikla durvīs. Retāk sastopami gadījumi, kad apmeklētāji traumē zobus, saindējas ar ēdienu, kā arī savainojas ar ēdamrīkiem.

Šīs situācijas ir neparedzamas un var gadīties pat augstākās kvalitātes restorānos. Ja notiek negadījums, bet apdrošināšanas restorānam nav, izmaksājamās kompensācijas apmēri var sasniegt pat desmitiem tūkstošu. Tā, piemēram, pasniedzot tēju, kāda vācu tūriste nejauši tika aplieta ar verdošu ūdeni. Restorānam tika pieprasīts segt izdevumus 5000 EUR apmērā par ārstēšanos, negūtajiem ienākumiem darba nespējas dēļ, kā arī pieprasīta morālā kompensācija. Citā situācijā klients nolauza zobu, jo burgerā bija gadījies svina gabals, kā rezultātā tika atlīdzināti protezēšanas izdevumi.

Uz augšu