Kendala Dženere kļuvusi par jauno "Reserved" seju “Ciao Kendall”

FOTO: publicitātes

Pēc kampaņām sadarbībā ar Keitu Mosu, Sindiju Kraufordi, Adovu Abovu un Irinu Šeiku poļu modes zīmols RESERVED jau atkal lūkojas pēc zvaigznēm savā līdz šim lielākajā kampaņā. Tādēļ Kendala Dženere, mūsdienu popkultūras ikona, sociālo mediju karaliene un topmodele, kļuvusi par 2019./2020. gada rudens/ziemas kampaņas seju.

116 miljoni Instagram sekotāju. Kendala Dženere, 1,80 m garā Forbes vislabāk atalgoto modeļu saraksta līdere, neapšaubāmi ir viena no lielākajām personībām modes pasaulē.

Gordona van Šteinera režisētajā video Kendala pārtop par slavenāko itāļu filmu zvaigzni, atklājot savu aktrises talantu, kā arī dejojot, pavedinot un flirtējot ar skatītājiem.

FOTO: publicitātes

Šajā sirreālajā RESERVED modes filmā nekas nav pašsaprotams. Šis mākslas darbs mūs aizved uz baroka laikmeta itāļu villu, kurā Kendala Dženere ļaujas nomoda sapņiem un atveido dažādus tēlus. Vienā ainā viņa ir itāļu aristokrāte no senām filmām, bet citā – neprātīga retro meitene, kas nodevusies dejai. Mēs viņu vērojam kā jaunu 1990. gadu dumpinieci un sirēnu, kas peld lielā akvārijā. Kendalai šajā kampaņā tiek piešķirti dažādi tēli, un kādā no ainām viņa atsauc atmiņā izsmalcināto Sofiju Lorēnu filmā “Laulības itāļu gaumē”, bet citā – Natāliju Portmani filmā “Leons”. Visus šos tēlus iedvesmojusi RESERVED rudens/ziemas kolekcija, zīmola šīssezonas stilam ļaujot Z paaudzes modes ikonai izpaust savas fantāzijas un ilgas.

FOTO: publicitātes

Gordons van Šteiners, “Ciao Kendall” scenārists, režisors un horeogrāfs, strādājis ar lielākajiem modes namiem, tostarp Prada un Gucci, un bija iepriekšējo RESERVED filmu #ILoveYouCindy un #IcanBoogie autors. Jaunajā kampaņā atbildību par Kendalas vizuālo tēlu uzņēmās stilists Džeikobs K. Viņš iepriekš sadarbojās ar Kendalu viņas Itālijas Vogue vāka fotosesijai un strādā ar daudziem starptautiskiem žurnāliem, tostarp Vogue Nippon, W un Dazed.

Uz augšu