Latvieši ir ar izdomu jeb kas noteikti jāredz un jāpamēģina „Baltic Beauty 2019”!

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: publicitātes

Kosmētikas ražošanas industrija visā pasaulē turpina augt un attīstīties. Arī Latvijas uzņēmumi ir neatlaidīgi un realizē jaunas, reizēm pat impulsīvas idejas, investē inovatīvos risinājumos un iepriecina ar konkurētspējīgiem produktiem un pakalpojumiem. Jau no 8. līdz 10. novembrim izstādē „Baltic Beauty 2019” ekspozīcijā „Magnetic Latvia” varēs iepazīt Latvijas zīmolu radīto kosmētiku. Bet vēl pirms tam – iepazīsimies!

“D.Eco Cosmetics” – no dezodorantiem līdz lūpu balzamiem!

Foto: publicitātes

Latvijas zīmolu “D.Eco Cosmetics” radīja māte, gleznotāja Rita, un viņas vecākā meita Frančeska Pranča. Uzņēmums atrodas Baldones novadā un ražo pilnīgi dabīgus, ZeroWaste ekodezodorantus pieaugušajiem un pusaudžiem. Vēl latviešu uzņēmuma sortimentā ir ķermeņa kopšanas produkti, kā, piemēram, roku un kāju krēmi, lūpu balzami un ziepes. Izstādē “Baltic Beauty 2019” interesenti varēs iepazīt arī pašu karstāko jaunumu – ekoloģisko dezodorantu vīriešiem “Just OaK” ar ozola ekstraktu un zaļo apelsīnu ēterisko eļļu.

Foto: publicitātes

„RESPONSE by Dr. Stavro” – uz zinātniskajiem pētījumiem balstīta kosmētika

Pacientu jautājumi par ādas kopšanu mājās, jutīga āda, kas izpaužas kā apsārtums, lobīšanās, sausi pleķi, agrīnas krunciņas, pat izsitumi, pamudināja ārsti Ludmilu Stavro-Freibergu radīt jaunu kosmētikas zīmolu „RESPONSE by Dr. Stavro”. Kosmētika ir izstrādāta, balstoties uz zinātniskiem pētījumiem, korneoterapijas metodoloģiju un holistisku pieeju ādas kopšanai un dzīvesveidam kopumā. Kosmētikas sastāvdaļas ir vērtīgas un videi draudzīgas – kā emulgatori tiek izmantoti membrānu lipīdi, kas rūpējas par ādu un ir kā “būvmateriāls” ādas aizsargbarjerai. Turklāt šīs kosmētika ir daudzfunkcionāla, piemēram, ādas attīrošo pieniņu var izmantot arī kā kopjošo krēmu no rīta un vakarā.

Foto: publicitātes

“The Beard Cosmetics” – kosmētika kārtīgām bārdām

Īstiem večiem vajag kārtīgas bārdas, un kārtīgām bārdām vajag īstas rūpes! – uzskata zīmola “The Beard Cosmetics” saimnieks Nauris Strujevičs, kuram, vienreiz izbaudot procedūru kādā bārberšopā, radās impulss savai uzņēmējdarbībai. Šobrīd Strujeviču ģimenei ir ne tikai savs kosmētikas zīmols, bet arī frizētavas vīriešiem, kur izmanto skaistumkopšanas līdzekļus, ko paši savām rokām ir radījuši. “The Beard Cosmetics” piedāvā bārdas kosmētiku – bārdas eļļas un balzamus, kas radīti no 100 % dabīgām un ekoloģiski sertificētām izejvielām (OF&G). Ja arī tev ir aktuāli produkti, kas mitrina, mīkstina un padara bārdu viegli ieveidojamu, tad noteikti izstādē “Baltic Beauty 2019” iegriezies ekspozīcijā “Magnetic Latvija”.

Foto: publicitātes

“BioKidd” – drošas sejas krāsas bērniem

Uzņēmumu „Creative Cosmetics” nodibināja divas mammas ar ideju radīt dabīgu un bērniem drošu krāsu kosmētiku. Apvienojot savas zināšanas un prasmes, sievietes izveidoja dabai draudzīgu zīmolu – “BioKidd”. Krāsas ir radītas no bišu vaska, māla un minerāliežu krāsvielām, tām ir krēmīga konsistence, līdz ar to tās ir ļoti vienkārši lietojamas, bez papildu ūdens, un vienkārši nomazgājamas no ādas. Pietiek tikai ar siltu ūdeni! Krāsas ir piemērotas jutīgai ādai un drošas bērniem. “Baltic Beauty 2019” apmeklētājiem būs lieliska iespēja “BioKidd” krāsas izmēģināt!

Foto: publicitātes

“Silmachy remedies” – dabai un cilvēkiem draudzīga kosmētika

Zīmols „Silmachy remedies” radās mežu un pļavu ieskautajās “Silmaču” mājās Baldonē. Produkti ir sertificēta farmaceita rokām gatavoti no 70 % Soil Association vai Ecocert sertificētām izejvielām un no 30% dabīgi iegūtām izejvielām, lai sniegtu visefektīvāko augu iedarbību un izceltu to īpašības katrā produktā. “Lepojamies ar mūsu jaunākajiem produktiem – šampūnziepēm un cieto kondicionieri, kas ir pieejami viegli pārstrādājamā papīra iepakojumā, kā arī pavisam bez iepakojuma. Šie produkti ir unikāli ar savu sastāvu, kas veidots uz augu bāzes izejvielām, izgatavošanas metodi, konsistenci, lietošanu un efektivitāti. Tie ir ērti lietojami kā ikdienā mājās, tā arī paņemami līdz ceļojumos. Pareizi lietojot, tie ir ekonomiskāki un kalpo ilgāk nekā šķidrie šampūni un kondicionieri,” norāda „Silmachy remedies” veidotājs. Izstādē varēs iepazīt matu kosmētikas līdzekļus, kas ir iecienīti kā sieviešu, tā vīriešu vidū, roku un lūpu balzamus, skūšanās ziepes un losjonus pēc skūšanās, kosmētiku vīriešiem: bārdas eļļas un balzamus, vasku ūsu ieveidošanai un slaveno “Miķeļa” smērīti.

Foto: publicitātes

“INEX Cosmetics” – rūpējies par ādu holistiski

Uzņēmums “INEX Cosmetics” darbību uzsāka pirms diviem gadiem, specializējoties uz inovāciju ieviešanu premium klases segmenta kosmētikas ražošanā. Ārste homeopāte Inguna Vecvagare ir “INEX Cosmetics” produktu receptūru veidotāja. Šobrīd uzņēmumā galvenais uzsvars ir vērsts uz holistisku pieeju ādas kopšanai – no iekšienes un ārienes vienlaikus, ko pauž arī zīmola nosaukums. IN – internal – pērlītes rūpējas par ādas kopšanu no iekšpuses, EX – external – krēmi uzņemas rūpes par ādu no ārpuses. Ādas kopšana sākas arī ar vispārēju organisma veselības uzlabošanu!

Foto: publicitātes

“Anne Natue” – skaistumam, kopšanai, labsajūtai un harmonijai

“Anne Nature” ir Latvijā radīts "Ecocert" sertificēts dabīgās kosmētikas zīmols, kas nodrošina visas ķermeņa kopšanas pamatvajadzības – rūpes par tīru un starojošu sejas ādu, mirdzošiem un veselīgiem matiem, kā arī mitrinātu un zīdaini gludu ķermeņa ādu. “Anne” tulkojumā no turku valodas nozīmē “māte”, kas ir arī filozofiskais motīvs “Anne Nature” produktu sērijai. Produkti apvieno saulaino Dienvidu zemju vērtīgās eļļas ar Latvijas dabas iedarbīgajiem un spēkpilnajiem augu un ogu ekstraktiem. Dizaina pamatā ir dzīvības puķe, kas simbolizē dzīvības pirmsākumu. Apmeklējot “Anne Nature”, izstādē uzņēmuma piedāvājumā atradīsi šampūnus, balzamus, fluīdus un citus dabīgās kosmētikas produktus tavam skaistumam!

“Be.Loved” – skaistums un spēks no dabas

Arī dabīgo kosmētiku “Be.Loved” ražo Latvijā! Interesanti, ka tās idejas autore ir poliete, jogas pasniedzēja Kinga Pavlovska (Kinga Pawlowska), kas ir pārcēlusies uz dzīvi Latvijā. “Be.Loved” moto ir „minimālisms” – izmantot visiedarbīgākos, augsti koncentrētus ekstraktus tieši no dabas, nenodarot tai pāri un ļaunprātīgi to neekspluatējot. Dzīvošana saskaņā ar dabu atspoguļo cilvēka iekšējo skaistumu, un tas spoguļojas arī mūsu sejās. „Be.Loved” vēstījums: tu esi skaista, tu esi spēcīga, tavs spēks nāk no dabas, un daba pati tevi stiprina, dāvājot visu, kas vajadzīgs. “Be.Loved” piedāvājumā atradīsi balzamus kosmētikas noņemšanai un sejas ādas attīrīšanai, sejas serumus, pūderus un citus produktus.

Kā jau zināms, no 8. līdz 10. novembrim Ķīpsalā notiks skaistumkopšanas izstāde “Baltic Beauty 2019”, kur hallēs – “Matu skaistuma pasaule” un “Sejas un ķermeņa skaistuma pasaule” – dažādus plaša patēriņa un profesionālos skaistumkopšanas produktus un pakalpojumus prezentēs vairāk nekā 355 dalībnieki no 20 pasaules valstīm! Gan uzņēmumu ekspozīcijās, gan konkursu un meistarklašu laukumos varēs ne vien vērot jaunumus un meistaru paraugdemonstrējumus, bet arī konsultēties un smelties zināšanas.

Šogad “Baltic Beauty” norisināsies 7 vērtīgas konferences, 49 profesionālie konkursi, 30 meistarklases, 25 semināri un 49 profesionālie konkursi. Plašo konkursu programmu papildinās jauns konkurss “Artdeco Glam Make-up”. “Baltic Beauty 2019” pasākumu programmu skatiet: 

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu