Nākotnes Ferrari automobiļu kokpiti var līdzināties iznīcinātāju kokpitiem, jo atklātībā nonākusi informācija par patentu, kas vēsta par jaunu auto vadības metodi.
Ferrari patentējuši stūres un pedāļu aizvietotāju
Absolūti jauna gan šī ideja nav, jo jau 1996.gadā Mercedes-Benz prezentēja konceptauto F200 Imagination, kam nebija ne pedāļu, ne stūres, un visa vadība tika veikta ar daudzfunkcionālu sviru viduskonsolē, kur parasti atrodas ātrumpārslēgs.
Šo ideju no jauna interpretējuši Ferrari, kuru patenta ilustrācijā redzama šāda veida svira, kas integrēta vadītāja sēdeklī. Auto vadības princips attiecīgi ir ļoti vienkāršs - uz priekšu, atpakaļ, pa labi, pa kreisi - kā sviru bīdīs, tā auto brauks. Tāpat - cik strauji un, cik lielā mērā to darīs, tik apjomīgas būs auto virzienmaiņas.
It kā vienkārši, taču no praktiskā viedokļa ērtums, kā arī vadāmības precizitāte ir visnotaļ apšaubāmi. Tomēr Ferrari apgalvo, ka automašīnas vadīšana būšot intuitīvāka kā pilsētā, tā uz šosejas. Grūti gan iztēloties, cik precīzi ar šādu ierīci varētu vadīt superauto, tomēr patenta pilnajā nosaukumā lasāms, ka Tā ir metode un ierīce, lai vadītu auto, jo īpaši sporta mašīnu.