Sākts kriminālprocess pret vīrieti, kurš Rīgas centrā stāvēja uz jumta malas
Visticamāk, būs jākompensē arī zaudējumi

Vīrietis Rīgas centrā bīstamos apstākļos stāvēja uz jumta malas

FOTO: Jānis Škapars/TVNET

Pret vīrieti, kurš 29. novembrī Rīgas centrā, netālu no Marijas un Merķeļa ielas krustojuma, stāvēja uz piecstāvu mājas jumta karnīzes bez attiecīga aprīkojuma, sākts kriminālprocess par huligānismu.

Valsts policijā portāls TVNET noskaidroja, ka laikā, kad vīrietis atradās uz jumta, bija bloķēta satiksme, ieradušies glābšanas dienesti. Pašlaik policija no attiecīgajām iestādēm gaida iesniegumus par iespējamajiem radītajiem zaudējumiem.

TVNET jau rakstīja, ka 29. novembrī ap plkst. 13.20 Rīgas centrā uz laiku slēgta satiksme Marijas ielas posmā no Dzirnavu ielas līdz Merķeļa ielai. Marijas ielas posmā uz laiku nekursēja arī sabiedriskais transports.  Autovadītāji tika novirzīti pa citām tuvējām ielām. 

Īsi pēc tam ieradās arī vairākas neatliekamās medicīniskās palīdzības un glābēju brigādes. Glābēji mēģināja izmantot pacēlāju, taču tam traucēja uz ielas esošie trolejbusa vadi, tā novēroja aculiecinieki.

Vīrietis, kā izskatījās no lejas, ar kādu sarunājās, žestikulēja un turējās ar rokām pie jumta loga, ar kājām viņš bija atspēries pret jumta karnīzi.

Pēc kāda laika vīrietis devās iekštelpās.

Minētajā posmā ir trīs trolejbusu līnijas, taču ņemot vērā, ka lielākā daļa trolejbusu ir aprīkoti ar dīzeļģeneratoriem, sabiedriskais transports izmantoja apvedceļu un pieturēja visās maršrutā esošajās pieturās. Tas pats attiecās uz autobusiem.

Būtiska informācija kur zvanīt grūtās situācijās:

Biedrība „Skalbes” krīzes, psiholoģiskā un emocionālā atbalsta tālrunis- 67222922 (Lattelekom), 27722292 (Bite). Darba laiks: 00:00-24:00

Krīzes tālruņa speciālisti ir speciāli apmācīti un gatavi uzklausīt un atbalstīt ikvienu zvanītāju. Šādās sarunās krīzes telefona darbinieki nodrošina atbalstu uzklausot un nepieciešamības gadījumā sniedz informāciju par to kur var vērsties pēc palīdzības. Krīzes telefona konsultanti nemēģina atrisināt visas klienta problēmas, bet mēģina kopīgi ar klientu noteikt to problēmu, kuru šobrīd ir iespējams risināt. Savas problēmas pārrunāšana palīdz cilvēkam paskatīties uz savu grūtību no malas, palīdz sakārtot domas un normalizēt emocionālās reakcijas.

Uz augšu