Veikalos "Rimi" lojalitātes kampaņu uzlīmes varēs krāt tikai digitāli

FOTO: Ieva Leiniša / LETA

Rūpējoties par to, lai mazinātu potenciālo ietekmi uz vidi un pilnveidotu iepirkšanās pieredzi, no 4. februāra lielveikalu tīkla "Rimi" lojalitātes kampaņu uzlīmes varēs uzkrāt tikai digitāli, izmantojot "Mans Rimi" lojalitātes karti, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā.

Arī uzlīmju izmantošana dažādu kampaņu ietvaros notiks digitālā formātā, atsakoties no to līmēšanas speciālajos bukletos.

Līdz šim uzlīmju uzkrāšanu bija iespējams veikt gan pircēja "Mans Rimi" lojalitātes kartē, gan arī saņemt papīra uzlīmes pēc pirkumu apmaksas pie kases. Turpmāk, lai saņemtu digitālās uzlīmes, norēķinoties par katru pirkumu, būs jāuzrāda "Mans Rimi" karte.

Pirkumā nopelnītais uzlīmju skaits automātiski tiks pievienots pircēja kartes kontam un būs aplūkojams pirkuma čekā. Aktuālo informāciju par uzkrātajām uzlīmēm varēs aplūkot savā lietotāja kontā "mansrimi.lv", mobilajā lietotnē "Rimi" un veikalos atrodamajos "Rimi" kioskos.

"Sekojot pircēju ikdienas paradumiem, redzam, ka sekmīgi darbojas jau pirms vairākiem gadiem ieviestā iespēja lojalitātes kampaņu uzlīmes uzkrāt digitāli. Tāpēc šis ir loģisks solis, lai ikdienā veiktu videi draudzīgākas izvēles un taupītu dabas resursus. Vienlaikus šis risinājums piedāvā būtiskus praktiskos ieguvumus un daudz ērtāku kampaņu balvu saņemšanas mehānismu, ļaujot izvairīties no situācijām, kad pircēji uzlīmes vai bukletus ar tām nozaudē vai netīšām sabojā. Turklāt digitālo uzlīmju krāšana ievērojami atvieglo arī kasieru darbu," skaidro "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Regīna Ikala.

Pirmā lojalitātes kampaņa, kas norisināsies pēc jaunās sistēmas, sāksies 4. februārī.

Uz augšu