Atjaunota "Swedbank" norēķinu karšu darbība, pavēstīja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops. Viņš informēja, ka atjaunota mobilās lietotnes un internetbankas darbība, kā arī atjaunoti karšu maksājumi.
Atjaunota "Swedbank" norēķinu karšu un internetbankas darbība (10)
Jau vēstīts, ka piektdienas rītā bija traucēti "Swedbank" elektroniskie pakalpojumi.
"Šorīt novērojami traucējumi atsevišķos "Swedbank" pakalpojumos, tostarp daļa klientu var saskarties ar traucējumiem maksājumu karšu norēķinos. Neatliekamu norēķinu gadījumos "Swedbank" aicina izmantot bankomātu tīklu," iepriekš teica Krops, skaidrojot, ka tehniskās grūtības saistītas ar centrālo datu pārraides tīklu, un līdzīgi traucējumi bija novērojami arī citās valstīs.
Šī problēma ir fiksēta un tā nav Latvijā, bet gan "Swedbank" kopējā sistēmā, tā iepriekš TVNET skaidroja bankas pārstāvis Jānis Krops. Neatliekamu norēķinu gadījumos "Swedbank" aicināja izmantot bankomātu tīklu, jo nebija iespējams lietot internetbanku, izmantojot datoru, un mobilā lietotne darbojās daļēji.
Bankas darbinieki kopā ar atbildīgo sadarbības partneri meklēja risinājumu, lai jau tuvākajā laikā atjaunotu pilnīgu pakalpojumu klāstu. "Swedbank" atvainojās par sagādātajām neērtībām.
Tāpat arī "Pasažieru vilciens" informēja, ka saistībā ar traucējumiem "Swedbank" norēķinu sistēmā nebija iespējams iegādāties e-biļetes "Pasažieru vilciena" aplikācijā un mājaslapā, nebija iespējams norēķināties ar maksājumu kartēm kasēs, kā arī nebija iespējams norēķināties ar maksājumu kartēm dīzeļvilcienos.
Atvainojamies, šobrīd iespējami traucējumi norēķinos ar kartēm un internetbankā. Aicinām izmantot mobilo lietotni un Swedbank bankomātu tīklu. Kolēģi strādā pie risinājuma, ziņosim, tiklīdz atkal viss būs ierastajā kārtībā. pic.twitter.com/xOceSCmrzO
— Swedbank (@SwedbankLatvia) February 14, 2020