Latvijai divas zelta medaļas Maskavā notikušajā pasākumu konkursā

FOTO: publicitātes

Ietekmīgajā festivālā “Best Marketing Experience Awards 2020” (BEMA Festival), kas aizvadītajā nedēļas nogalē norisinājās Maskavā, starp vairāk nekā 420 iesniegtajiem darbiem, visvairāk balvas – divas zelta, vienu sudraba, kā arī pasākuma specbalvu – ieguva Latvijas pasākumu aģentūra “Skudras Metropole”. Zelta medaļu “Skudras Metropole” izcīnīja arī prestižākajā nominācijā “Labākais kultūras notikums” – triumfējot ar pērn pavasarī LU Botāniskajā dārzā notikušo multifunkcionālo projektu “Botāniskais ūdensdārzs.”

BEMA Festival tiek rīkots ne tikai, lai prezentētu aizvadītajā gadā īstenotās kampaņas un pasākumus, apbalvotu labākos notikumus un pasākumus, bet arī, lai veicinātu savstarpēju tīklošanos, veidojot kontaktus nākotnes sadarbībai. Balvas tika pasniegtas 30 dažādās kategorijās, darbus vērtēja iespaidīga konkursa žūrija 80 cilvēku sastāvā, starp kuriem pārsvarā pasaules vadošo zīmolu speciālisti un pasākumu industrijas flagmaņi. Atbildīgākais un arī satraucošākais brīdis festivāla ietvaros bija izvirzīto projektu aizstāvēšana lielās žūrijas priekšā, jo tikai pēc prezentācijām tā pieņēma lēmumu par uzvarētājiem.

“Skudras Metropole” no “Best Experience Marketing Awards 2020” ceremonijas Latvijai atveda divas 1.vietas: nominācijā “Labākais kultūras notikums” – “Botāniskais ūdensdārzs.” un “Labākais komandas veidošanas pasākums” – “Ellex team building”. Savukārt gan īpašā festivāla specbalva “Labāk izmantotās inovāciju tehnoloģijas”, gan 2.vieta “Labākais klientu pasākums” – gastronomiskajai performancei “Citādas Ziemassvētku vakariņas.”

“Skudras Metropoles” vadītāja Gundega Skudriņa atzīst, ka vislielākais pārsteigums bija uzvara prestižajā nominācijā ar vislielāko konkurentu skaitu – “Labākais kultūras notikums”. “Jāņem vērā, ka Krievijā šādi pasākumi ir ar lielu vērienu un milzu budžetiem. Taču mums izdevās uzvarēt, jo radījām pasākumu kā multifunkcionālu platformu, kur vienā projektā bija vairāki atzari: vakaros tajā notika gastronomiskā performance “Stāsti par ziediem”, bet no rītiem – lekcijas, meistarklases, meditatīvi koncerti. Tāpēc projekts ne tikai izklaidēja, bet arī izglītoja, kā arī projektā cauri vijās ilgtspējības tēma, kas šobrīd pasaulē ir ļoti aktuāla. Līdz ar to, pasākums vienlaicīgi sasniedza vairākus mērķus, un to novērtēja arī žūrija. Mūsu darbos ir ļoti daudz inovāciju, kreatīvas idejas, bet pāri visam – mīlestība pret darbu, cilvēkiem un dzīvi. Acīmredzot, to sajuta arī žūrija un pat konkurenti, jo – lai gan paši piedalījās konkursā–, par mums turēja īkšķus un nāca mūs apsveikt,” Maskavā piedzīvoto atminas Gundega Skudriņa.

Žūriju bija uzrunājis un pārsteidzis “Botāniskais ūdensdārzs,” kas norisinājās pērn maijā un jūnijā LU Botāniskajā dārzā – vecā siltumnīcā, ko “Skudras Metropole” sadarbībā ar dizaineru Mārci Ziemiņu pārvērta līdz nepazīšanai – par neparastu, neredzētu un romantisku ūdensdārzu, ļaujot apmeklētājiem nokļūt citā realitātē – aizraujošā ziedu pasaulē. Tekoša ūdens pavadījumā varēja gan klausīties noslēpumainos ziedu stāstos, gan rakstīt vēstuli puķu valodā, kā arī baudīt neierastus ziedu ēdienus, kas aiz pārsteiguma lika noelsties, un izsūkt zieda nektāru gluži kā bitei.

Jāatgādina, ka “Botāniskais ūdensdārzs” tika novērtēts arī pērnā gada nogalē notikušajā pasākumu rīkotāju konkursā “BEA World Festival”, kur tas izcīnīja 3. vietu nominācijā “Ilgtspējīgās inovācijas.”

“Liels prieks, ka mūsu nozarē vairs nevis liela nauda spēlē lomu, bet gan vērtīgas idejas, radošas inovācijas un cilvēciskas vērtības. Par to liecina arī konkursa Grand prix, ko pirmo reizi saņēma sociāls projekts. Paldies Dievam, cilvēki sāk attapties un virza notikumus pareizā virzienā.

Vēlos teikt lielu paldies manai lieliskajai komandai, ar ko kopā strādāju – par sevis dedzināšanu cilvēkmīlestības vārdā, ļoti daudz virsstundām un mīlestību pret savu darbu un zemi. Ja viss notiek pa īstam, tad iespējams ir viss. Mēs lepojamies, ka varam dzīvot un strādāt Latvijā un nest Latvijas vārdu pasaulē,” uzsver Gundega Skudriņa.

Uz augšu