"Tele2" uz laiku slēgs klientu apkalpošanas centrus

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Edijs Pālens / LETA

Mobilo sakaru operators "Tele2" no sestdienas, 14.marta, uz laiku slēgs klientu apkalpošanas centrus, tādējādi kompānija aicina klientus izmantot pakalpojumus un veikt pirkumus attālināti, aģentūru LETA informēja "Tele2" sabiedrisko attiecību vadītājs Latvijā Oskars Fīrmanis.

Viņš norādīja, ka "Tele2" biroja darbinieki līdz 14.aprīlim darbu turpinās attālinātā režīmā, strādājot no mājām. Šāds lēmums pieņemts, atbalstot valdības iniciatīvas ierobežot jaunā koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 izplatību.

Pēc Fīrmaņa skaidrojā, izmantojot "Tele2" mājaslapu "www.tele2.lv", pašapkalpošanās portālu "mans.tele2.lv" un mobilo lietotni, ir iespējams saņemt visus svarīgākos pakalpojumus - veikt rēķinu apmaksu, tarifu plānu maiņu, jaunu pakalpojumu pieslēgšanu. 

"Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs uzsvēra, ka, apzinoties, ka mobilie sakari ir īpaši nozīmīgi tieši ārkārtas situācijās, "Tele2" pievērsīs īpašu uzmanību mobilo sakaru nepārtrauktības nodrošināšanai. "Aicinu klientus un sadarbības partnerus būt saprotošiem un izmantot attālinātas sadarbības iespējas," norādīja Vancovičs.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "Tele2" pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, strādāja ar 130,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4% vairāk nekā 2018.gadā, savukārt kompānijas peļņa bija 31,66 miljoni eiro.

Kompānija "Tele2" reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. "Tele2" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas "Tele2 Sverige Aktiebolag".

Tāpat ziņots, ka saistībā Covid-19 vīrusa izplatību Latvijā līdz Lieldienām izsludināta ārkārtējā situācija, nosakot virkni stingru ierobežojošu pasākumu. Ārkārtējā situācija būs spēkā līdz šā gada 14.aprīlim. Covid-19 Latvijā līdz šim apstiprināta 17 cilvēkiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu