Covid-19 ierobežošanai PMLP klientus klātienē apkalpos pa vienam

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Klientu pieņemšanas telpa Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Rīgas 2. nodaļā.
Klientu pieņemšanas telpa Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Rīgas 2. nodaļā. Foto: Edijs Pālens/LETA

Jaunā koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 ierobežošanai Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) teritoriālās nodaļas turpmāks strādās paaugstinātas drošības režīmā, kas nozīmē, ka nodaļas telpās klientus apkalpos pa vienam, informēja PMLP.

Lai saņemtu pakalpojumu klātienē, būs gan iepriekš jāpierakstās, gan šis pieraksts telefoniski jāapstiprina.

PMLP jau iepriekš informēja, ka no šodienas PMLP nodaļas savus pakalpojumus sniedz tikai pēc iepriekšēja pieraksta, taču, ņemot vērā situāciju, ka joprojām PMLP nodaļas strādā paaugstināta riska apstākļos, apkalpojot lielu skaitu ārzemnieku, ir pieņemts lēmums turpināt klientus apkalpot, taču klientam pirms tam telefoniski ir jāapstiprina savs pieraksts, zvanot uz PMLP konkrētās nodaļas tālruņa numuriem.

Šāda procedūra ir jāveic pirms iekļūšanas nodaļā, lai samazinātu vīrusa inficēšanās risku gan klientiem, gan PMLP klientu apkalpošanas speciālistiem.

Pārvalde aicina izmantot kādu no piedāvātajiem 14 e-pakalpojumiem. Papildus informāciju var iegūt, zvanot uz PMLP informatīvo tālruni 67 209 400. Tāpat iedzīvotāji tiek aicināti izvērtēt klātienē sniegto pakalpojumu nepieciešamību ārkārtējā stāvokļa laikā.

Pieteikumi vīzu pieprasīšanai PMLP Migrācijas nodaļā Rīgā, Čiekurkalnā, tiek pieņemti tikai pēc iepriekšēja pieraksta pa telefoniem 67 219 648 vai 67 219 652.

Elektroniskai saziņai ar PMLP iedzīvotāji ir aicināti lietot oficiālo elektronisko adresi vai sūtīt elektroniski parakstītu iesniegumu uz e-pastu "pmlp@pmlp.gov.lv".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu