Tirgotāji: Šogad pieaugusi interese par siltumnīcu iegādi (1)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Siltumnīca ar augiem kokaudzētavā ''Baltezers''
Siltumnīca ar augiem kokaudzētavā ''Baltezers'' Foto: Edijs Pālens / LETA

Tuvojoties pavasara siltajām dienām, pieaugusi interese par siltumnīcu iegādi - visbiežāk iegādājās trīs reiz četri metri lielas polikarbonāta siltumnīcas, aģentūrai LETA pastāstīja tirgotāji.

Būvniecības, mājas un remonta preču mazumtirdzniecības uzņēmuma "Kesko Senukai Latvia" dārzniecības kategorijas vadītājs Ingus Laumanis stāstīja, ka interese un pieprasījums pēc siltumnīcām gan dārzam, gan balkonam šogad ir pieaugusi. Populārākā izvēle ir polikarbonāta siltumnīcas. 

Viņš norādīja, ka polikarbonāta lokšņu uzbūve ir līdzīga stikla pakešu logiem, līdz ar to ir mazākas temperatūras svārstības un siltuma zudumi. Turklāt, ja, piemēram, plēve kalpo lielākoties vienu sezonu, polikarbonāts, pareizi uzstādot, ir risinājums vairākiem gadiem. 

Pēc Laumaņa teiktā, "K-Senukai" veikalos vispieprasītākās ir trīs reiz četru metru izmēra polikarbonāta siltumnīcas, kuras visbiežāk izvēlas kopā ar divmetrīgu pagarinājumu ar tādu pašu platumu un augstumu kā iegādātajai siltumnīcai, kas ļauj to viegli pastiept garumā, ja ar laiku plānots palielināt ražas apjomu.

Viņš atklāja, ka jūtami pieaugusi interese par ziedu, zaļumu un īpaši pielāgotu šķirņu, piemēram, balkona tomātu audzēšanu arī dzīvokļos. Arvien lielāku popularitāti gūst miniatūras, balkoniem piemērotas siltumnīcas. Tieši tāpat kā lielās, arī šīs ir izgatavotas vai nu no plēves, vai no polikarbonāta, tām ir no augšas vai no sāniem atverami logi, bet vairāki plaukti ļauj izvietot podiņus dažādos līmeņos.

Laumanis atzīmēja, ka kopumā pircēju izvēle atšķiras, daļa iegādājas tikai siltumnīcu, citi pirkuma grozā liek arī ar pirmās nepieciešamības preces darbu uzsākšanai - augsni, kūdru, sēklas.

Dārza, atpūtas un pasākumu preču tirgotāja "Averto" pārstāve Brigita Rībena pastāstīja, ka šogad "Averto" bija izvērsta pavasara reklāmas kampaņa, kā arī ārkārtējā situācija ir ieviesusi korekcijas cilvēku uzvedībā, ko varētu nodēvēt - "Prom no pilsētas, tuvāk pie zemes". 

Viņa atklāja, ka "Averto" polikarbonāta siltunīcas pērk vairāk, kā plēves siltumnīcas. Bet salīdzinoši ar citiem gadiem, arī šogad "Averto" plēves siltumnīcām ir augsts pieprasījums. Vispieprasītākās ir divi reiz četri, trīs reiz četri un trīs reiz sešu metru siltumnīcas.

Rībena norādīja, ka vienā pirkumā iedzīvotājs iegādājas siltumnīcas un aksesuārus - siltumnīcas stiprinājumus, siltumnīcas rāmi, dobes siltumnīcām, pilienlaistīšanas sistēmas, papildus vēdlodziņus vēdināšanai, kā arī dārza darba rīkus, lietus ūdens savākšanas tvertnes. 

Viņa atzina, ka šai pavasarī, iespējams, cilvēku dzīves paradumu maiņas iespaidā, izteikts papildus produkts siltumnīcām ir ugunskura vietas un čugna trauki (katli, pannas). 

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu