#paliecmājās ⟩ Baibas Kranātes pašmasāža veselībai un skaistumam

FOTO: Privātais arhīvs, TVNET kolāža

"Egoiste" turpina rubriku, kurā pazīstamas pašmāju sievietes iedvesmos ar kādu sava skaistuma un veselības noslēpumu! Rubrikas "#paliecmājās smuka" viešņa ir ķermeņa psihoenerģētisko prakšu pasniedzēja, telpas BaibaLifeArt autore, aktrise Baiba Kranāte.

"Šis laiks ir dots vairāk iepazīt to, ar ko mēs būsim vienmēr. Pašiem sevi un savu labāko draugu – mūsu ķermeni. Vīri, mīļotie, bērni, kolēģi, priekšnieki un padoti var nākt un aiziet, taču mūsu ķermenis un tas, kas tajā dzīvo – dvēsele, gars, mūsu būtība –, būs ar mums vienmēr," par pandēmijas laiku runā Baiba Kranāte.

Rubrikai #paliecmājāssmuka Baiba ieteica metodi, ko pati laiku pa laikam lietoju, - tā ir eļļas pašmasāža.

FOTO: Privātais arhīvs

Eļļas pašmasāža

"Izcils pasākums sava ķermeņa iepazīšanai, pieņemšanai, iemīlēšanai. Tās iedarbība sniedzas tālāk par tikai fizisko. Tā balansē nervu sistēmu, palīdz pret spēku izsīkumu, nomierina prātu un dara daudz ko citu, tai skaitā it kā netveramās lietas – piemēram, atver tā dēvēto mistisko sievišķību. Šī ir viena no metodēm, ko piedāvāju saviem ceļabiedriem (audzēkņiem) pie kompleksa, kas balansē elektromagnētisko lauku un novērš wifi un cita līdzīga starojuma ne vienmēr labvēlīgo iedarbību, viens no must have 5G laikos!" uzsver pašmasāžas eksperte Baiba. 

Kā veikt pašmasāžu?

Pašmasāžas princips ir no augšas uz leju, no centra uz āru. Ilgums – vismaz 5 minūtes. Katram cilvēkam un katrai dienai intensitāte var būt atšķirīga – var maigāk, var dinamiskāk.

Sākam no augšas - kakla, sejas, pleciem un ejam uz leju.

Virzāmies no pleciem uz pirkstu galiem: saskaņā ar ājurvēdas principu „izstumjam vēju” (sausumu, tramīgumu utt.) ārā pa pirkstu galiem no ķermeņa. Te var pievienot zināšanu arī no ķīniešu medicīnas par meridiāniem: tā kā „pavilkt tos garākus”, attīrīt.

Tas pats attiecas uz ķermeņa lejasdaļu: „izvelkam visu ārā” un atveram virzienā uz kāju pirkstiem. Pēdas var masēt ilgāk – tajās projicējas viss organisms un būs papildu labums.

Atsevišķa uzmanība galvai, ausīm – izmasējam ar eļļu. Ja ir iespēja, var atstāt uz visu dienu: tas nomierinās satrauktās domas un padarīs matus mirdzošus un veselus.

Eļļas sastāvs

Eļļai obligāti jābūt dabiskai, var pievienot ēteērisko eļļu:

attiecība uz 10 ml apmēram 1-3 ēteriskās eļļas pilieni.

Bāzei šobrīd pati izmantoju vīnogu kauliņu eļļu, bet var arī citas – sezama, mandeļu, kokosriekstu. Tiesa, katram cilvēka tipam un sezonai iedarbīgāka būs cita, kas ir atsevišķa plaša tēma, tāpat arī ēteriskās eļļas. Vīrusa un nemiera laikos varu rekomendēt lavandas, ģerānijas maisījumu, pati pievienoju dārgo un dikti labo Damaskas rozes eļļu, kas iedarbojas īpaši spēcīgi, arī runājot par vibrācijām, jo ir augstākā 380 MHz, pēc dažiem datiem pat 520 MHz.

Kad esmu tā izmasējusies, man patīk izkustēties pēc savas metodes „saruna ar savu ķermeni” vai pameditēt: droši rekomendēju to darīt un atritināt tepiķīti arī citām dāmām un kungiem: šis ir laiks, kad apgūstam un iepazīstamies jaunā pakāpē ar savu labāko sabiedroto – savu ķermeni.

Lai izdodas!

FOTO: Privātais arhīvs

Uz augšu