Masks atkāj jaunus faktus par gaidāmo Cybertruck (1)

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Īlons Masks Tesla Cybertruck prezentācijā 2019.gada nogalē
Īlons Masks Tesla Cybertruck prezentācijā 2019.gada nogalē Foto: AFP/SCANPIX

2019.gada nogalē viens no aktīvāk apspriestajiem jaunajiem auto, kura nonākšana pārdošana gan vēl jāgaida, bija Tesla Motors izstrādātais pikaps Cybertruck.

Cybertruck jau ir manīts uz ielas gan Tesla Motors, gan arī autobūves entuziastu izpildījumā, un apmēram tāds tas izskatīsies arī dīleru salonos. Tiesa, pirms sērijveida ražošanas sākuma tas vēl tiks pilnveidots. Kā tehniski, tā arī vizuāli.

Izmantojot paša iecienīto mikroblogošanas vietni Twitter, Tesla Motors dibinātājs Īlons Masks atklājis, ka Cybertruck vajadzībām tiek izstrādāta jauna dinamiskā pneimopiekare, un tam tad jābūt nepārspējamam bezceļos. "Needs to kick butt in Baja," ar atsauci uz vienu no planētas grūtākajiem pārbaudījumiem mašīnām, Tviterī raksta Masks.

Bez jaunas piekares, kam būšot tikai nosacīta līdzība ar Model S un Model X pneimatisko balstiekārtu, Cybertruck gaida arī izmaiņas ārējā dizainā. Galvenās līnijas paliks tādas, kā ir, taču nedaudz mainīsies proporcijas. 

Tesla Cybertruck
Tesla Cybertruck Foto: Reuters/ScanPix

Masks vienā no tvītiem atklājis, ka sērijveida mašīna būs par aptuveni trim procentiem mazāka nekā pērn demonstrētais prototips. Tāpat Cybertruck nebūs tik kāpjoša viduslīnija, bet logu rāmju apakšējā mala atradīsies zemāk. 

Kādā citā tvītā Tesla Motors dibinātājs tikmēr atbild uz jautājumu par ūdens šķēršļiem, jo brišanas spēja ir viens no svarīgākajiem parametriem, ja auto pretendē uz visīstākā bezceļu gājēja imidžu. Un arī te no Maska teiktā var noprast, ka Cybertruck spēs veikt brīnumus. Konkrētus skaitļus Tesla Motors boss nemin, taču auto varēšot ne tikai pārbraukt upīti, bet kādu brīdi pat peldēt. 

To, ka elektroautomobiļi nebīstas slapjuma, lieliski pierāda vēl viens tvīts, kurā Model 3 redzams uz pārplūdušas ielas.

Iepriekš ziņots, ka Tesla Motors plāno kiberpikapa ražošanu sākt 2021.gadā, un tas būs pieejams vairākās versijās. Par 39 900 ASV dolāriem varēs iegādāties modeli ar aizmugurējās ass piedziņu, vienu elektromotoru un 402 km gaitas rezervi, savukārt auto, kas ar pilnām baterijām var nobraukt 500 jūdzes jeb nedaudz vairāk par 800 kilometriem, maksās 69 900 dolāru. Šis spēkrats, kam pilnpiedziņas sistēmā uzstādīti trīs elektromotori, spēj 96 km/h sasniegt 2,9 sekundēs. Tikmēr pilnpiedziņas modelis ar diviem motoriem paātrinājumā nebūs tik dinamisks (4,5 sekundes), un arī baterijas nodrošinātā autonomija būs mazāka - ap 300 jūdzēm jeb 500 kilometriem.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu