G Power meistari sagatavojuši "kvēlojoši karstu" M8 kabrioletu

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: G-Power

BMW 8.sērijas kabriolets M GmbH izpildījumā ar Competition pakotni un 625 zirgspēkiem jau pēc noklusējuma ir "karsts" auto. Bet, kad tam veikts pilna apjoma tūnings uzņēmuma G Power darbnīcās un jauda jau sasniedz divu M3 vai M4 līmeni, tas nudien dēvējams par "kvēlojoši karstu" braucamo.

Ikvienam, kurš ir iegādājies BMW M8 kabrioletu, tūninga firma G Power piedāvā savu spēkratu nedaudz "pārskrūvēt". Laikam jau, lai patlaban tukšos autobāņus varētu izmantot pēc pilnas programmas.

Pat tad, ja ne, ar atbilstošiem finansiāliem ieguldījumiem ir iespējams pacelt M8 veiktspējas rādītājus ievērojami augstāk, jo nevar jau zināt, kad radīsies vajadzība pēc papildu zirgspēkiem un ņūtonmetriem.

Foto: G-Power

Lai kā arī būtu, G Power piedāvā trīs dažādas tūninga programmas. Pirmās pamatā ir jauna dzinēja programmatūra, ar kuru par nepilniem divarpus tūkstošiem eiro var iegūt papildus aptuveni 100 zirgspēkus un 100 Nm. Tādējādi, izmantojot šo opciju, M8 attīsta 720 ZS un 850 Nm. Par ne mazāk pieklājīgu samaksu jeb aptuveni 1,8 tūkstošiem eiro var iegādāties arī motora vāka detaļas no oglekļa šķiedras oranžā krāsā. Tās gan nav obligātas un motora jaudu neietekmē.

Foto: G-Power

Otrais tūninga līmenis jau ietver ne tikai jaunu motora, bet arī pielāgotu transmisijas programmatūru. Tāpat auto iegūst jaunu titāna izplūdes sistēmu, kas vienlaikus ceļ arī turbokompresoru efektivitāti. Komplekts, kurā ietilpst arī izplūdes cauruļu uzgaļi no oglekļa šķiedras, bet dekoratīvie motora vāki tāpat jāpērk atsevišķi, izmaksās gandrīz 18 tūkstošus. Toties jaudas un griezes rādītāji jau būs attiecīgi 770 ZS un 930 Nm.

Foto: G-Power

Visbeidzot, ja M8 saimniekam arī ar to būs par maz, trešā tūninga pakete bez visa augstāk minētā ietver arī sērijveida turbokompresoru nomaiņu pret vēl efektīvākiem, lai motors jau attīstītu 820 ZS un 1000 Nm. Šis prieks G Power cenu lapā novērtēts ar 24 486,51 eiro.

Foto: G-Power

Kā katra tūninga pakotne ietekmē automobiļa dinamikas rādītājus, G Power nemin, taču jau bāzes versijā M8 ir vairāk nekā žigls auto. Kupeja sprintu līdz simtam oficiāli absolvē 3,2, bet kabriolets - 3,3 sekundēs.

Fotogalerija: BMW 8.sērijas kabriolets

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu