NEPLP izsludina konkursu par satura veidošanu komerctelevīzijās

"Latgalīšu reps" un LNT raidījums "900 sekundes" aicina uz koncertu

FOTO: Ekrānuzņēmums

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) šodien izsludinājusi pēdējo no četriem konkursiem, lai palīdzētu komerctelevīzijām Covid-19 krīzes seku pārvarēšanā.

Kā informēja padomē, konkursa mērķis ir uz sabiedrības ilgtspēju, informatīvās un kultūrtelpas stiprināšanu vērsta sabiedriski nozīmīgu, kvalitatīvu raidījumu veidošana latviešu valodā, informējot, izglītojot un izklaidējot, komerctelevīzijās, lai nodrošinātu iespēju sabiedrībai saņemt daudzpusīgu informāciju un viedokļus, pārvarot Covid-19 krīzi, un veicinātu kvalitatīvas žurnālistikas pastāvēšanu un pieejamību pēc iespējas lielākai daļai sabiedrības, kā arī stiprinātu satura radītāju sociālās garantijas.

Ceturtā konkursa finansējums ir 100 000 eiro. Finansējumu veido daļa no viena miljona eiro, kas piešķirti NEPLP sabiedriskā pasūtījuma īstenošanai komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos.

NEPLP loceklis Jānis Eglītis skaidroja, ka konkursa mērķis ir atbalstīt nacionālo un reģionālo TV skatītājos lielu popularitāti iemantojušu kultūras, sporta un izklaides raidījumu veidošanas turpināšanu, kā arī jaunu raidījumu veidošanu, tādējādi nodrošinot, ka sabiedrība turpina saņemt daudzveidīgu un kvalitatīvu saturu, tai skaitā stiprinot satura veidotāju sociālās garantijas.

NEPLP uzsver, ka konkursa uzvarētāji tiks izraudzīti, ņemot vērā caurspīdīgus kritērijus, vērtējot TV raidījumu žurnālistikas kvalitāti, mērķauditorijas sasniedzamību un mediju uzņēmumu sociālo atbildību un reklāmas ieņēmumu krituma apmēru.

Pretendentu dokumentu pieņemšana notiek līdz 12. maijam.

Uz augšu