Mārketings pret Covid-19 #17: TV ziņu skatīšanās apjomi samazinās

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros ieskats jaunākajos TV auditorijas datos, kopā ar KANTAR mediju pētījumu vadītāju Oskaru Rumpēteru – minūtes, tūkstoši, raidījumi.

Tiks apskatīts arī pirmais marta reklāmas apjomu apkopojumus - radio, presē, vides reklāmā un TV, gan kopējo reklāmas gadījumu skaits, gan lielākās nozares.

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Uz augšu