Krievu dizainera iztēlē tapis Ņivas un G klases hibrīds

FOTO: Aleksandr Isaev

Krievu dizainers Aleksandrs Isajevs kādā jaukā dienā aizdomājās, kā varētu izskatīties auto, kurš pa pusei ir Ņiva, pa pusei - Mercedes-Benz G klase. Aizdomājās, atvēra savā datorā Photoshop un ķērās pie darba.

Pašam sev dotais uzdevums nav no vieglajiem, jo jāsakrusto divas sava veida autobūves leģendas, kas bez būtiskām stilistiskām izmaiņām tiek ražotas jau kopš pagājušā gada septiņdesmitajiem gadiem. Ņiva - no 1977.gada, bet G klase - no 1979.gada. 

FOTO: Aleksandr Isaev

Vecuma ziņā lielas plaisas starp šiem modeļiem nav. Tehnoloģiskā ziņā gan un tā atspoguļojas arī cenās; jauna Ņiva jeb VAZ 2121 (tagad oficiāli - Lada 4x4) maksā no 6500 eiro, bet G klase ir aptuveni 20 reizes dārgāka.

FOTO: Aleksandr Isaev

Uz papīra vai datora ekrānā šīm cenu kategoriju atšķirībām lielas nozīmes nav, un tā ir tapis auto, kurš materializētā formā varētu kļūt par īstu bezceļu karali. Galu galā ar teicamu brauktspēju apstākļos, kas itin nemaz nav piemēroti mašīnām ar jumtu virs galvas un radioaparātu priekšējā panelī, izceļas kā viens, tā arī otrs braucamais.  

FOTO: Aleksandr Isaev

Aleksandra Isajeva iztēles auglim gan, visticamāk, nebūs lemts kļūt par ko vairāk kā bitiem un baitiem datora cietajā diskā. Taču patiesībā virtuālais auto ir visai simpātisks ar dizainā saskatāmiem abu automobiļu stila elementiem.

FOTO: Aleksandr Isaev

Piemēram, priekšējās daļas noformējumā redzams no G klases ņemts radiatora režģis ar zvaigzni tā centrā, un motora pārsegs ar diviem gaismekļiem tā augšpusē.

FOTO: Aleksandr Isaev

Papildu lampas virs galvenajiem lukturiem tikmēr viennozīmīgi ir ideja, kas aizgūta no Ņivas. Arī virsbūves izmēri un galvenās formas ir kā krievu automobilim Lada 4x4. Izņemami jumta paneļi, kas ļauti tvert saules starus pat mašīnas salonā, kā ideja tikmēr šķiet aizgūta no tādiem auto kā Jeep Wrangler.

FOTO: Aleksandr Isaev

Uz augšu