Banka "Citadele" atjaunos ierasto klientu apkalpošanas kārtību filiālēs

Bankas "Citadele" filiāle "Laimdota" Krišjāņa Barona ielā. FOTO: Toms Koklītis/LETA

Banka "Citadele" atjaunos ierasto klientu apkalpošanas kārtību filiālēs, aģentūrai LETA pavēstīja bankā.

"Stingri ievērojot vīrusa izplatības ierobežošanai noteiktos drošības un piesardzības pasākumus, 9.jūnijā bankas "Citadeles" filiāles atgriežas pie iepriekšējās klientu apkalpošanas kārtības - klientiem turpmāk vairs nav nepieciešams veikt pierakstu, lai saņemtu klātienes konsultāciju," informēja bankā. 

Apmeklējot bankas filiāli klātienē, klientiem būs jāturpina ievērot divu metru distanci, savukārt filiālēs, kurās vieta ir ierobežota, vienā laikā iekštelpās drīkstēs atrasties pieci cilvēki.

Lai saņemtu bankas konsultāciju klātienē un atrastos filiāles telpās, klientiem būs mutiski jāapliecina, ka nav saskārušies ar Covid-19 slimnieku, nejūt slimības simptomus, kā arī 14 dienu laikā nav bijuši uz Covid-19 smagāk skartajām valstīm.

"Atgriešanās daļēji ierastā ikdienā gan priecē, gan uzliek lielu atbildību - ne uz mirkli nedrīkstam zaudēt uzmanību," norādīja bankas "Citadele" Privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītāja Baltijā Anna Fišere-Kaļķe.

Bankā arī atzīmēja, ka klienti ar jau iepriekš veiktu pierakstu tiks apkalpoti pirmie, tad tiks apkalpoti klienti, kuri ieradušies filiālēs un klientu apkalpošanas centros bez pieraksta.

Tāpat bankā norādīja, lai gan banka "Citadele" atgriežas ierastajā darba režīmā, klienti arī turpmāk aicināti izmantot bankas pakalpojumus attālināti. 

Tostarp bankā minēja, ka, izmantojot lietotni telefonā, internetbanku datorā vai zvanot uz attālinātās apkalpošanas klientu centru, iespējams veikt visas ikdienā nepieciešamās bankas darbības - atvērt kontu, nomainīt karti, pieslēgt internetbanku, mainīt kartes PIN kodu, kā arī noskaidrot kredītreitingu, saņemt hipotekārā kredīta video konsultāciju un daudz ko citu. 

Pēc aktīvu apmēra banka "Citadele" pagājušā gada beigās bija ceturtā lielākā banka Latvijā.

Uz augšu
Back