Tiešraides arhīvs: Mediju korporatīvā ētika un pārvaldība

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānšāviņš

16. jūnijā no plkst. 10.00 līdz 12.00 notika biedrības "Latvijas Mediju ētikas padome" organizēts digitālais seminārs “Mediju ētika un korporatīvā atbildība”, kurā dažādi nozares eksperti skaidroja un diskutēja par nozīmīgiem mediju ētikas jautājumiem, tostarp mediju darbības organizēšanu, attiecībām ar auditoriju, sabiedrību kopumā u.c. Pasākumu bija iespējams vērot tiešraidē biedrības "Latvijas Mediju ētikas padome" Facebook kontā pasākuma sadaļā, kā arī Latvijas lielākajos medijos, tostarp TVNET.

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas stāvokli saistībā ar Covid-19 izplatību un noteiktos pulcēšanās ierobežojumus, aprīlī un maijā paredzētie pirmā mediju ētikas mēneša pasākumi tika atcelti, tomēr mediju ētikas un darbības jautājumi nezaudē aktualitāti arī šobrīd. Kā norāda pasākuma organizatori, šajā nenoteiktības, neskaidrību un bažu laikā ir būtiski runāt par to, kādas ir mediju attiecības ar auditoriju, sabiedrību un arī iekšēji pašos medijos, organizējot savu darbu.

“Seminārā centīsimies skaidrot, kā mediju ētika un korporatīvā atbildība veido sazobes mediju uzņēmumu darbībā. Tas palīdzēs saprast, vai korporatīvās pārvaldības principi var sekmēt ētiskas mediju vides attīstību,” pirms tiešraides norādīja “Latvijas Mediju ētikas padomes” valdes priekšsēdētājs Jānis Lielpēteris.

Digitālā semināra “Mediju ētika un korporatīvā atbildība” programma:

  • 10.00 - 10.15 Pasākuma atklāšana un moderatora Mārtiņa Dauguļa uzruna, “Latvijas Mediju ētikas padomes” pārstāvja ievadvārdi;
  • 10.15 - 10.50 Ainārs Dimants (žurnālists, mediju pētnieks, Biznesa augstskolas “Turība” profesors un Komunikācijas zinātnes doktora studiju programmas "Komunikācijas vadība" direktors) veiktās izpētes “Kā sekmēt žurnālistu aizsardzību, saglabājot mediju uzņēmumu konkurētspēju?'' prezentācija, kurai sekos jautājumu un atbilžu sesija;
  • 10.50 - 11.00 Pasākuma pirmās daļas noslēgums un tehniskais pārtraukums;
  • 11.00 - 12.00 Diskusija "Vai mediju biznesā ir vieta mediju ētikai?". Diskusijā piedalās: Andris Grafs (Baltijas Korporatīvās pārvaldības institūta viceprezidents un vadītājs Latvijā), Anda Rožukalne (Rīgas Stradiņa universitātes asociētā profesore, Komunikācijas fakultātes dekāne, Komunikācijas studiju katedras vadītāja, bakalaura studiju programmas "Žurnālistika" vadītāja un mediju pētniece), Toms Ostrovskis (TVNET mediju grupas galvenais redaktors), Ainārs Dimants;
  • 12.00 - 12.05 Pasākuma noslēgums.

Par Latvijas Mediju ētikas padomi

Biedrība "Latvijas Mediju ētikas padome" dibināta 2018. gadā, apvienojoties kopumā 15 mediju nozares asociācijām un uzņēmumiem. Šobrīd biedrībā ir 27 biedri, kuri pārstāv visu formu un žanru medijus, mediju asociācijas un organizācijas, kas darbojas mediju jomas pētniecībā. Biedrības valdes priekšsēdētājs ir Jānis Lielpēteris. Sūdzības Mediju ētikas padome izskata deviņu cilvēku sastāvā. Papildu informācija: www.lmepadome.lv.

Informācija par Mediju ētikas padomes darbu sagatavota ar Kultūras ministrijas finansiālu atbalstu līdzdarbības līguma par valsts pārvaldes uzdevuma – sabiedrības kritiskās domāšanas stiprināšana attiecībā uz mediju saturu un mediju atbildīguma veicināšana – veikšanu ietvaros.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu