Pirmajos gada mēnešos vienotajos klientu apkalpošanas centros pieteikti 48 580 pakalpojumi

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Dators. Ilustratīvs attēls
Dators. Ilustratīvs attēls Foto: Pixabay

Laika posmā no 1.janvāra līdz 31.maijam valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centru tīklā kopumā pieteikti 48 580 pakalpojumi, informēja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā.

Visbiežāk - 4429 reizes - pieteikti Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumi. Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumi pieteikti 3366 reizes, bet vairāk nekā 10 000 reizes sniegtas konsultācijas par e-pakalpojumu pieteikšanu portālā "www.latvija.lv".

E-pakalpojumus portālā "www.latvija.lv" daudzi iedzīvotāji pirmo reizi izmēģinājuši tieši ārkārtējās situācijas laikā, liecina VARAM apkopotā informācija. Visbiežāk vienoto klientu apkalpošanas centru speciālistiem lūgts padoms ar bezdarbu saistītos jautājumos, tāpat pieaudzis konsultāciju skaits par Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts reģionālās attīstības aģentūras, Ārlietu ministrijas un Nodarbinātības valsts aģentūras e-pakalpojumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu