"Aldaris" līdz gada beigām attīstībā plāno ieguldīt aptuveni pusmiljonu eiro

AS "Aldaris" ēka Tvaika ielā

FOTO: Ieva Lūka/LETA

Alus ražotājs AS "Aldaris" līdz šā gada beigām attīstībā plāno ieguldīt aptuveni pusmiljonu eiro, sacīja "Carlsberg" grupas, kurā ietilpst "Aldaris", uzņēmuma "Carlsberg Baltic" loģistikas direktors Baltijas valstīs Edgars Bērziņš.

Viņš teica, ka, ņemot vērā Covid-19 pandēmijas ietekmi uz uzņēmējdarbību, "Aldaris" bija spiests nedaudz piebremzēt ar investīciju plāniem, taču uzņēmums apzinās, ka biznesa attīstībā, darbiniekos un darba vidē jāturpina ieguldīt, lai sasniegtu nākamo gadu mērķus. 

"Līdz gada beigām aptuvenais investīciju apmērs varētu būt ap pusmiljonu eiro. Noteikti turpināsim ieguldīt ražošanas procesu pilnveidošanā - jaudas, efektivitātes un produktu kvalitātes veicināšanā," sacīja Bērziņš.

Pēc viņa minētā, būtiska investīciju pozīcija ir arī jaunu produktu izstrādē un svarīgāko tirgus segmentu attīstībā, tāpēc nākamajā gadā "Aldaris" plāno vairākus jaunumus produktu klāstā. 

"Latvijā alus tirgus ir pietiekami piesātināts, tāpēc nedrīkst kavēties un pārāk ilgi priecāties par lielākiem vai mazākiem sasniegumiem - jādomā par to, kas klientiem varētu būt aktuāls pēc gada vai diviem," pauda Bērziņš.

"Aldaris" 2019.gadā strādāja ar 25,882 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,4% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi pieauga 2,8 reizes - līdz 3,303 miljoniem eiro.

"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding". "Aldara" produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērienu, tostarp alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi.

Uz augšu
Back