Lietotāji sūdzas par traucējumiem SmartID darbībā
Darbība atjaunota ap plkst.14:30

Mobilā lietotne "Smart ID".

FOTO: Edijs Pālens/LETA

Sestdienas pēcpusdienā vairāki interneta portāla TVNET lasītāji nav varējuši piekļūt saviem interneta bankas kontiem un apmaksāt rēķinus, jo nedarbojas SmartID autentifikācijas sistēma. Kaut arī no rīta atsevišķi lietotāji, izmantojot SmartID, tomēr varēja veikt pārskaitījumus, piemēram, Swedbank internetbankā, pēcpusdienā pēc plkst.13.00 tas vairs nebija iespējams.

Swedbank izziņu dienestā portāls TVNET noskaidroja, ka problēmas SmartID nodrošinātājiem patiešām esot un tās ir saistītas ar interneta pieslēgumu. Uzņēmums patlaban strādā, lai tās novērstu, taču konkrētu laiku, kad sistēma atkal darbosies, sākotnēji nav minējis. Tie, kuri izmanto Swedbank mobilo lietotni, ielogoties savā kontā varot, ja vien ir aktivizējuši pirkstu piespiedumu vai sejas atpazīšanas funkciju.

Ap plkst.14:30 Smart ID funkcija ir atsākusi darboties.

Uz augšu
Back