TVNET 20 gadi. Dizainera Miķeļa Baštika versija

FOTO: No personīgā arhīva

Atzīmējot 20 gadu jubileju, TVNET sāk sadarbību ar Latvijas māksliniekiem - sākot ar 1. septembri, desmit Latvijas dizaineri rada katrs savu versiju par TVNET jubilejas logo. Šodien publicējam dizainera Miķeļa Baštika radīto logo.

FOTO: logo

Miķeļa komentārs par piedāvāto logo versiju:

"Kā pateikt būtisko ar mazākajiem iespējamajiem (nepieciešamajiem) līdzekļiem?

Vienkārši, bet ar nelielu ideju. 

TVNET 20 logo ir izveidots, izmantojot Gotham burtveidolu. 

Gotham, kurš ir izmantots vairākās būtiskās vietās un situācijās tādās kā Obamas leģendārā priekšvēlēšanu kampaņa, Eirovīzijas dziesmu konkurss, Twitter, Netflix un citur, tika radīts tieši pirms 20 gadiem, vienlaicīgi ar TVNET.

Šobrīd tas ir viens no populārākajiem burtveidoliem pasaulē."

Savukārt pats Miķelis  ir viens no pamanamākajiem Latvijas dizaina meistariem, kura darbi dažādiem labi zināmiem Latvijas zīmoliem ir guvuši gan lokālu, gan starptautisku atzinību. Latvija 100, Latvijas Radio, Latvijas paviljons Pasaules EXPO izstādē Šanhajā, Latgales vēstniecība "Gors", TV raidījums Adreses, Dziesmu svētki, tehnoloģiju konference Techchill un daudz citu zīmolu, kuru dizainu radījis Miķelis savā dizaina studijā Asketic.

Viens no atpazīstamākajiem Miķeļa radītajiem dizaina darbiem ir burtveidols “Cīrulis” sadarbībā ar dizaineri Aleksandru Beļajevu, kas tapis vairāk nekā 10 gadu laikā.

Tas radīts, iedvesmojoties no Anša Cīruļa - viena no pirmajiem Latvijas dizaina grafiķiem, mākslinieka, gleznotāja un lietišķās mākslas meistara. Miķelis spriež, ka tieši Ansis Cīrulis ir uzskatāms par vienu no pirmajiem latviešu dizaineriem, kas radījis leģendārus dizaina paraugus - Latvijas pirmo pastmarku, Latvijas pilsētu ģerboņu metus, Rīgas pils Sūtņu zāles metu un daudzus citus dizaina risinājumus.

Uz augšu
Back