Šašliku bārā tapis uzņēmums piesaista 4,6 miljonu eiro finansējumu

Vasakult Klausi asutajad Martin Kõiva, Egon Sale, Kair Käsper.

FOTO: Klaus

Pirms diviem gadiem bijušie kompānijas “Pipedrive” tikās šašliku bārā un nolēma radīt jaunu uzņēmumu “Klaus”. Nu šis uzņēmums ir ieguvis no investoriem 4,6 miljonu eiro lielu finansējumu, kas tiks izmantots lielu klientu piesaistei, vēsta “Postimees”.

Kaira Kaspera, Martina Kīva un Egona Sales 2018. gadā dibinātās kompānijas produkts ļauj vienkāršot iekšējo komunikāciju komandās, kas strādā klientu atbalsta servisos.

Tas ir kļuvis iespējams, pateicoties īpašam programmatūras nodrošinājumam, kas savienojams ar tādām platformām kā “Zendesk”, “Intercom” un vēl vairāk nekā 14 dažādiem sarežģītiem risinājumiem.

Starp “Klaus” klientiem ir tādi zināmi zīmoli kā “Epic Games” (“Fortnite” izstrādātājs), “Euronics”, “SoundCloud” un vairāki citi. Salīdzinot ar analogu periodu pirms gada, atsauksmju skaits par “Klaus” pieaudzis par 16 reizēm, bet apgrozījums – sešas reizes.

Pēc “Global Founders Capital” partnera Filipa Klintefelta Koleta vārdiem, kurš vadīja jauno investīciju kārtu, programmatūras nodrošinājums, ko veido “Klaus”, ir populārs visā pasaulē, tajā pašā laikā klientu apkalpošanas kvalitāte var nodrošināt priekšrocības attiecībā pret konkurentiem.

Pēc kompānijas paziņojuma, piesaistītais finansējums 4,6 miljonu eiro apmērā tiks izmantots, lai piesaistītu jaunus darbiniekus gan Igaunijā, gan ārpus tās robežām, kā arī tiks strādāts pie produkta uzlabošanas, lai radītu lielākiem klientiem draudzīgus risinājumus.

Pašlaik lielākais klients, kas izmanto “Klaus” pakalpojumus, nodarbina ap 5000 klientu atbalsta aģentus.

Uz augšu
Back