Šodienas redaktors:
Vita Daukste-Goba

Universālis, kam dizains un bagāžnieka plašumi ir vienlīdz svarīgi

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Cilvēkiem, kam pa prātam kompaktklases automašīnas no Volkswagen grupas, ir dikti laimējies. Tūlīt pēc jaunā Golf 8 iznāca arī jaunā Škoda Octavia un jaunais Seat Leon.

Apzinoties, ka tehniski visas minētās automašīnas ir jau nu dikti līdzīgas, katrs izrādās, kā prot, un spiež uz savām stiprajām pusēm. Seat gadījumā tas ir emocionāls un sportisks dizains. Tas attiecas arī uz universāļa modifikāciju Leon ST.

Mēs it kā runājam par praktisku virsbūvi - universāli, kur svarīgākai jābūt bagāžas ietilpībai. Taču cilvēki vispirms pievērš uzmanību optikai jeb gaismām, kas Leon aizmuguri visā platumā rotā gluži kā Porsche.

Foto: Ingars Tenis, TVNET

Atverot bagāžnieka vāku, paveras gluži praktiska aina - dubultā grīda, mazais rezerves ritenis un speciāla niša, kur nobēdzināt bagāžnieka pārsegu. 220 voltu ligzda un 150 vati. Datoru tātad pieslēgt var. Un par piemaksu Seat Leon ST jeb Sportstourer var dabūt arī atlokāmu piekabes āķi. Toties nevar dabūt dīzeli - pagaidām.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Jā, smuks un jauneklīgs jau tas Seat Leon ir. Tomēr gribas dzirdēt neatkarīgu viedokli. Aizbraucām ciemos pie cilvēka, kam ir iepriekšējās paaudzes Leon, arī sarkans, arī ar benzīna turbo, arī ar 18 collu diskiem un, protams, arī FR.

Foto: Ingars Tenis, TVNET

Motoveikala vadītājs un moto braukšanas instruktors Rūdolfs Bergmanis ar savu Leon nobraucis jau 130 000 km. Viņš tad arī atklās, kas jaunajam Leon ir kļuvis labāks, bet ko gribētos saglabāt no iepriekšējā modeļa. Vairāk skaties TV Auto ziņu sižetā.

Seat Leon Sportstourer FR 1.5 eTSI DSG

+ sportisks, ērts salons

+ plašs salons

+ samērīga cena

- ne tik dinamisks kā agrāk

- tikai touch screen vadība

- maigāks ārējais izskats

Tehnika: 1498 ccm, R4 turbo

Jauda: 150 ZS

Paātrinājums: 8,3

Patēriņš: 5,1

CO2: 115

Cena: 26 500 eiro

Uz augšu