Par vērtīgāko auto zīmolu nosaukta Toyota

Wales Rally GB Safety Car

FOTO: Toyota

Konsultāciju firmas InterBrand ikgadējā zīmolu reitingā par vērtīgāko autobūves zīmolu nosaukta Toyota, savukārt jaunpienācējs Tesla Motors debitējis uzreiz sestajā pozīcijā.

Zīmolu vērtības globālajā visu nozaru reitingā absolūti pārliecinošais līderis ir Apple ar 322,999 miljardiem ASV dolāru (otrajā vietā atrodas Amazon, kas novērtēts ar nieka 200,667 miljardiem), turpretī vērtīgākais zīmols autoražotāju vidū ir Toyota. Ja salīdzina ar 2019.gadu, tā vērtība samazinājusies par 8%, taču aizvien ir 51,595 miljardi dolāru.

FOTO: InterBrand

Otrajā vietā atrodas ar 49,268 miljardiem atrodas Mercedes-Benz (-3%), bet trešo pozīciju autobūves kompāniju vidū ieņem BMW (39,756 miljardi dolāru, -4%). Ceturtā ar 11% kritumu ir Honda (21,694 miljardi dolāru), savukārt piektajā vietā atrodas vienīgai autoražotājs, kura vērtība demonstrē pozitīvu un kāpumu par 1% līdz 14,295 miljardiem, ir Hyundai. Kompānija, kas pērn nekvalificējās iekļūšanai InterBrand simtniekā, ir Tesla, un tā starp autoražotājiem šogad atrodas sestajā pozīcijā (12,785 miljardi ASV dolāru).

FOTO: InterBrand

Uz augšu
Back