Atver tālruņa līniju dusmīgajiem, kuriem nav ko izlamāt

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Pixabay

Uznākušas pamatīgas dusmas, bet nav, kur tās izgāzt? Latvijā pieejams inovatīvs emocionālās atslodzes pakalpojums Latvijā, kas uzklausīs sūdzēšanos un lamāšanos. Tiesa, "cepiens" nebūs bez maksas, TVNET informēja SIA “Sonido” sociālo inovāciju projektu vadītāja Liene Reine-Miteva.

No 2. novembra ikviens, kam sakrājies rūgtums sirdī, var zvanīt uz sociālā uzņēmuma “Sonido” izveidoto tālruņa līniju “Uzklausīsim!” pa telefonu 90200944 un izvēlēties sev piemērotāko emocionālās atslodzes veidu - lamāties vai sūdzēties.

Covid-19 pandēmijas laikā sabiedrībā ir būtiski pieaugusi emocionālā spriedze - cilvēki dusmas izgāž interneta komentāros un uz saviem līdzcilvēkiem

- kolēģiem, ģimenes locekļiem vai nejaušiem garāmgājējiem. Ņemot vērā savu pozitīvo pieredzi ar sarunu līniju vientuļiem cilvēkiem “Parunāsim?”, "Sonido" radījusi risinājumu šai problēmai – zvanīt pa telefonu 90200944 un izlādēt sakrātās emocijas drošā veidā.

SIA “Sonido” īpašniece Inga Muižniece ir novērojusi, ka cilvēkam trūkst atbalsta un zināšanu, kā tikt galā ar negatīvām emocijām: “Dzīvē ir situācijas, kad cilvēks ir saspringts, nesaprasts, uzvilcies, un tā vietā, lai izlādētu savas dusmas uz tuviniekiem, mēs piedāvājam piezvanīt profesionāliem uzklausītājiem.

Emocijām ir jādod telpa, un ar šo jauno pakalpojumu mēs ceram palīdzēt atbrīvoties no dusmām, nomierināt satraukumu un palīdzēt cilvēkam atgūt līdzsvaru.”

Zvans uz 90200944 maksā 60 centi minūtē. Piezvanot “Uzklausīsim!”, var izvēlēties saziņu krievu vai latviešu valodā, kā arī emocionālās izlādes veidu: lamāšanos vai sūdzēšanos.

Zvanītājam ir jāņem vērā, ka operatoram ir tiesības iesaistīties un atbildēt, kā arī uzņēmums neiesaka lamāšanās pakalpojumu personām, kuras vēl nav sasniegušas 18 gadu vecumu.

“Sonido” komanda ir psiholoģiski sagatavota un apmācīta šāda darba veikšanai. Sākotnēji “Uzklausīsim” būs pilotprojekts 3 mēnešu garumā, kuru laikā testēs šāda pakalpojuma pieprasījumu un ietekmi, kā arī sekosim līdzi mūsu darbinieku emocionālajai labsajūtai. Ja eksperiments būs veiksmīgs, šis pakalpojums tiks piedāvāts arī turpmāk.

"Sonido" ir sociālais darba integrācijas uzņēmums, kas nodrošina zvanu centra pakalpojumus, nodarbinot cilvēkus ar invaliditāti. Kopš 2018. gada vidus Sonido realizē sociālo projektu “Parunāsim”, dodot iespēju vientuļiem cilvēkiem parunāt un tikt uzklausītiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu