Auto, kas izskatās pēc rotaļu mašīnītes, patiesībā ir unikāls Ferrari

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Sbarro Super Eight
Sbarro Super Eight Foto: www.speed8classics.com

Beļģijas automobiļu tirgotājs Speed ​​8 Classics savā katalogā iekļāvis ļoti eksotisku, ļoti neparastu automašīnu - Sbarro Super Eight hečbeku. Tas ir neliela izmēra auto, ko 1984. gada Ženēvas auto izstādei uzbūvēja itāļu izcelsmes dizainers Franko Sbarro. Tā kā auto tapis astoņdesmito gadu sākumā, nav pārsteigums, ka Sbarro Super Eight līdzinās B grupas rallija automobiļiem un ir apgādāts ar Ferrari V8 motoru. Patiesībā tas pat drīzāk ir Ferrari 308 GTB, kam uzstādīta cita virsbūve.

Hečbeks Sbarro Super Eight astoņdesmito gadu sākumā tapa Šveices firmā Sbarro, kuras dibinātājs vienmēr ir izcēlies ar ideju neierobežotību. Tas jo īpaši bija redzams 80. gados.

Jaudīgo dzinēju laikmetā Franko dzima ideja par Sbarro Super Twelve - hečbeku ar 12 cilindru motoru, ko veido divi apvienoti 1,3 litru sešu cilindru Kawasaki motociklu motori. Katrs no tiem piedzina savu aizmugurējo riteni un ļāva līdz 100 jūdzēm jeb 160 km/h paātrināties astoņās sekundēs.

Tā kā Super Twelve hečbeks bija pārāk radikāls un tam netika dota pielaide braukšanai pa koplietošanas ceļiem, Sbarro izgatavoja "civilizētāku" versiju Super Eight.

Super Eight tika uzbūvēts uz Ferrari 308 GTB šasijas. No itāļu sporta auto stiklplasta trīsdurvju hečbeks ieguva uz platas riteņu arkas, sānu gaisa ieplūdes atveres Ferrari Testarossa stilā un aiz režģiem noslēptus lukturus. Tāpat līdz hečbekam nonāca arī 2,9 litru V8 motors un piecu pakāpju manuālā pārnesumkārba. Motors, starp citu, atrodas aizmugurē zem rezerves riteņa.

Foto: www.speed8classics.com

Sbarro Super Eight tika uzbūvēts vienā eksemplārā un, lai gan oficiālu dinamikas datu nav, runā, ka 800 kilogramus smagais 265 zirgspēku auto spēj sasniegt 210 km/h, kas gan no mūsdienu skatpunkta nav nekas grandiozs.

Ar visu to Super Eight bija diezgan ērts un grezns automobilis, kura interjers tika apšūts ar "karameļu" krāsas ādu un audumu, un tam tika uzstādīta Momo Corba stūre. Grīdu klāja tādas pašas karameļu krāsas paklāji. Tajā pašā laikā visu centrālo konsoli aizņem Clarion audio sistēma, zem kuras atvērtā tipa ātrumpārslēgs ir kā atgādinājums, kas ir šī automobiļa galvenais donors.

Foto: www.speed8classics.com

Atšķirībā no Super Twelve mazais Super Eight ir lietojams ikdienā, vienīgi pat ar 27 tūkstošu kilometru nobraukumu tā cena Speed 8 Classics katalogā noteikta 155 tūkstošu eiro apmērā.  

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu