Ķīna aizliedz BBC ziņu pārraidi savā teritorijā

Telefons. Ilustratīvs foto. FOTO: Unsplash

Ķīnas elektronisko mediju regulators ceturtdien aizliedzis translēt britu sabiedriskās raidorganizācijas ziņu kanālu "BBC World News", jo tas "nopietni" pārkāpis ziņu sagatavošanas vadlīnijas.

Ķīnas Nacionālās radio un televīzijas administrācijas (NRTA) paziņojumā teikts, ka "BBC World News" ziņas par Ķīnu nopietni pārkāpj vadlīnijas, kas nosaka, ka ziņām jābūt "patiesām un godīgām" un ka tās nedrīkst "kaitēt Ķīnas nacionālajām interesēm".

Lēmums pieņemts pēc 3.februārī pārraidītā sižeta par spīdzināšanām un seksuālo vardarbību, kādai Ķīnas koncentrācijas nometnēs tiek pakļautas uiguru sievietes.

NRTA "neatļauj BBC turpināt raidīšanu Ķīnā, un noraida tās ikgadējo apraides pieteikumu", teikts Pekinas paziņojumā.

BBC paudusi nožēlu par Ķīnas lēmumu.

"BBC ir pasaulē visuzticamākā starptautiskā ziņu raidorganizācija un sniedz ziņas un sižetus no visas pasaules godīgi, objektīvi un bez bailēm vai aizspriedumiem," norādījusi britu raidorganizācijas pārstāve.

Uz augšu
Back