Audi tomēr mēģinās izlaist superauto R8 elektrisko versiju

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Audi R8 e-tron
Audi R8 e-tron Foto: Audi

Audi ģenerāldirektors Markuss Dīsmans paziņojis, ka modeļu klāsta elektrifikācija ir galvenais attīstības virziens un tāpēc varētu atdzimt ideja ražot divvietīgā R8 elektrisko versiju e-tron.

Automobilis ar šādu nosaukumu prototipa formā pirmo reizi parādījās pirms vairāk nekā 10 gadiem. Tas bija elektroauto ar četriem elektromotoriem un nedaudz vairāk kā 200 km sniedzamību.

2015.gada Ženēvas auto šovā dienas gaismu ieraudzīja R8 e-tron uzlabotā versija ar tikai diviem elektromotoriem, tikai aizmugurējo riteņu piedziņu, taču krietni uzlabotu sniedzamību. Tā jaunajam auto jau sniedzās aiz 400 km robežas, un dinamiskie parametri aizvien bija interesanti - ar 460 ZS un 920 Nm šis auto spēja līdz 100 km/h paātrināties mazāk nekā 4 sekundēs un attīstīt 250 km/h. 

Tiktāl viss izskatījās jauki, vienīgi automašīnas cena sanāca neciešami augsta. Tā kā nebija daudz cilvēku, kas ir gatavi par šādu braucamo maksāt ap miljonu eiro, laba noieta izredzes nebija lielas un R8 e-tron projekts tika apturēts pēc mazāk nekā simts pārdotiem auto.

Toreiz Audi pārstāvji ziņoja, ka kompānija vairs neražos R8 elektrisko versiju, ja vien akumulatoru tehnoloģijas nekļūs ievērojami lētākas un pieejamākas. Tagad, kad tas ir noticis, Markuss Dīsmans sacījis, ka kompānija vajadzības gadījumā bez lielām problēmām varētu atsākt elektrisko R8 ražošanu, jo nesen prezentētais elektriskais sedans e-tron GT tiek montēts tieši tajā pašā rūpnīcā, kur top R8 ar benzīna dzinēju. 

Audi R8 e-tron
Audi R8 e-tron Foto: Audi
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu