Sākas intensīvi būvdarbi uz Lāčplēša ielas zem sliežu ceļiem

FOTO: maps.google.com

Sākas Rail Baltica būve Lāčplēša ielas posmā pie Centrālās stacijas, tādēļ tiek veiktas izmaiņas auto satiksmes un gājēju plūsmas organizācijā Lāčplēša ielā pie Kalupes ielas. Šie ierobežojumi ilgs līdz aprīļa beigām.

Īslaicīgi ir slēgts Gogoļa ielas auto joslas posms gar būvlaukumu, kas ietekmē iekāpšanu sabiedriskā transportā pieturvietā. Iekāpšana organizēta no slēgtās braucamās daļas.

Lāčplēša ielas braucamajā daļā no Satekles ielas līdz Kalupes ielai tiks pārorganizēta automobiļu plūsma, pārmaiņus slēdzot kādu no braukšanas joslām. Šobrīd ir nodrošināta viena satiksmes josla katrā virzienā. Gājēju kustība tiek organizēta pa vienu ielas pusi, gar Abrenes ielas teritoriju.

Vēlāk, palielinoties būvdarbu apjomam, Lāčplēša ielā paredzami ilgāki satiksmes ierobežojumi un ar to saistīta satiksmes organizācijas izmaiņas. Aicinām autobraucējus un gājējus savlaicīgi iepazīties un sekot izmaiņām satiksmes organizācijā Rail Baltica mājas lapā.

Rail Baltica Rīgas Centrālā satiksmes mezgla būvniecība skar Lāčplēša ielu, jo šeit tiek mainītas un pārveidotas apakšzemes komunikācijas un inženiertīkli.

Jaunā Rail Baltica pārvada novietojums mainīs Lāčplēša ielas asi, pārbūves rezultātā izveidojot to nedaudz platāku, lai posmā no Kalupes ielas nodrošinātu pilnas 4 auto joslas un gājēju/velo pāreju pie Kalupes ielas.

1

Rail Baltica Rīgas Centrālā mezgla būvniecības procesā norisinās darbi uz dzelzceļa ceļiem no dzelzceļa tilta pār Daugavu līdz pat Lāčplēša ielai.

"Izprotot, ka būvdarbi ierobežo ērtu pārvietošanos, lūdzam iedzīvotājus būt iecietīgiem, ērtas satiksmes labad pēc Rail Baltica izbūves. Pildīsim solīto un visā būvniecības procesā līdz pat 2025.gada nogalei Rīgas Centrālā dzelzceļa stacija varēs turpināt sniegt pakalpojumus pasažieriem, kā arī visas būtiskās Rīgas ielas jeb "artērijas" turpinās darboties. Viena no šādām ielām ir Lāčplēša iela, un saprotams, ka tik liela mēroga būvniecību pilnībā bez ierobežojumiem veikt nav iespējams. No BERERIX puses darām visu, lai izmaiņas satiksmē un gājēju plūsmā būtu saprotamas," skaidro Andis Linde, būvsabiedrības BERERIX Iesaistīto pušu attiecību (Stakeholder Manager) vadītājs.

Šobrīd, kā jau iepriekš vēstīts, uz sliežu ceļiem turpinās jau iesāktie, apjomīgie signalizācijas un citu inženierkomunikāciju izbūves, pārcelšanas un pārbūves darbi, bet vienlaicīgi sliežu ceļu teritorija tiek gatavota apjomīgākiem būvdarbiem - Stacijas ēkas dienvidu daļas būvniecībai, jauno peronu un jauno Eiropas platuma standartu sliežu ceļu izbūvei.

Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas pirmās redzamās pārmaiņas sākās 2020.gada novembrī, kad tika norobežots laukums starp esošo Stacijas ēku un Satiksmes ministriju un sākās pirmie būvdarbi, kas turpinās jau intensīvākā apjomā. Stacijas ēka, sliežu ceļi un tai pieguļošā infrastruktūra tiek būvēta pa posmiem. Būvdarbi, tiek plānoti un organizēti tā, lai stacija nepārtraukti varētu nodrošināt savus pakalpojumus ienākošo un izbraucošo vilcienu pasažieriem. No 2021.gada 28.marta tika slēgti pirmie 3 sliežu ceļi, kas pakāpeniski tiks pārveidoti Rail Baltica un jaunās stacijas mērķiem. Šo sliežu ceļu pārbūve notiks kopā ar Stacijas ēkas dienvidu daļas būvniecību un norisināsies līdz 2023.gadam.

Uz augšu
Back