Elektriskā Honda e kulinārijas blogeres rokās. Pēc kā tas "garšo"?

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

​Hondas elektromobilis e var izskatīties pēc retro, taču iekšpusē tāds nebūt nav. Tikko notikušajā World Car of the Year jeb Pasaules Gada auto balvu pasniegšanas ceremonijā izveicīgais pilsētnieks saņēmis - nu jā, gada pilsētas auto titulu.

Tas viss notika kaut kur ārzemēs. Tepat urbanizētajā Rīgā World Urban Car sēž stikla kastē pie Spices un pacietīgi gaida ja ne pircējus, tad vismaz skatītājus. Degunu pie stikla dažkārt spiež ne tikai parasti dīkdieņi, bet arī slavenības ar gaumi. Šī, piemēram, ir Anna Panna, citādi pazīstama arī kā Anna Birmane jeb, ja jums negaršo kūkas, bet garšo skatīties televizoru, - Siļķe Kažokā no šova Balss Maskā.

Varbūt viņa vēlētos izbraukt ar Honda e? Kāpēc ne?!

Anna Panna: "Stilīgs, pēc vecā golfiņa no aizmugures izskatās. Bet to jau laikam nedrīkst teikt!"

Kāpēc gan, pat ļoti drīkst! Honda ārkārtīgi lepojas ar mašīnas retrodizainu un labprāt kolekcionē salīdzinājumus ar 80. gadu dizaina ikonām - lai tas būtu kasešu magnetofons vai - nu jā - pirmais golfs!

Anna Panna: "Ak dievs, te viss ir pilnīgi citādāk!"

Jā, te ir pat akvārijs - virtuāls. Tas parādās tikai, kad nospiež pogu ar zivs attēlu. Varbūt nevajadzēja, bet vai jūs nespiestu?

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Anna Panna: "Ok, spoguļi. Tie ir, bet nav, bet ir tuvāk, nekā es gribētu."

Jā, spoguļu Honda e nav. Nemaz. To vietā ir kameras un ekrāni. Tādā veidā japāņi samazinājuši mašīnas platumu, un tagad tā droši vien var izbraukt pat pa Lisabonas vecpilsētas ieliņām. Anna gan pārsvarā braukā pa Rīgu, un dažkārt pat ar elektromobili.

Anna Panna: "Es vispār ikdienā pa centru dažkārt braukājos ar ar Fiqsy. Man ļoti patīk. Ērta aplikācija, ērti lietojams, forši noparkojams."

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Tad jau ir jēga padomāt arī par savu elektromobili?

Anna Panna: "Mēs esam ģimenē laiku pa laikam par to runājuši. Bet nav, kur viņu pieslēgt. Nelikšu taču kabeli no sestā stāva. Man patīk dizains, man patīk motora skaņas un ātras mašīnas. Varbūt ne tik daudz ātras, kā iekļauties satiksmē."

Ar Honda e tā nav problēma. Elektromotora jauda pārsniedz 150 zirgspēkus, un aizmugurējā piedziņa ļauj mašīnīti gluži kā adatu iedurt tai vietā, kur esam notēmējuši.

Anna Panna: "Ja nedzirdētu riepu skaņu, tad neliktos, ka braucam uz priekšu."

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Daudzie ekrāni Annai šķiet drīzāk salikti blakussēdētāja priekam, pierašanu prasa arī kameras spoguļu vietā, jo, kā jau kameras, tās saspiež attālumu.

Anna Panna: " Pie spoguļiem jāpierod. Kad ir parastie, tad tu aptuveni zini attālumu, tagad nevar saprast īsti.

Honda e nav premium elektromobilis, taču visiem spēkiem cenšas atstāt šādu iespaidu. Iekšā tas nav grūti.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Anna Panna: "Salons man ļoti patīk, jo viņš ir... brūns. Man patīk, ka visur nav plastmasa, nav uzreiz lēts. Viss tāds gaumīgs."

Ieskatoties var atklāt vēl pāris gaumīgus sīkumus. Drošības jostas nav vis melnas, bet brūnas. Durvju stikli ir bez rāmja, kas vienmēr bijusi sportiskuma un arī stingras virsbūves pazīme. Riepu izmērs priekšā un aizmugurē atšķiras, bet tas gan tikai dārgākajam, Advance modelim.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu