"Laimas" šokolādes muzejs piedzīvojis apjomīgas pārmaiņas (1)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

"Laimas" šokolādes muzejs 3.jūlijā atsāks darbu ar pavisam svaigu elpu - kamēr pandēmijas laikā tas bija slēgts, muzejs piedzīvojis apjomīgus atjaunošanas darbus. 

Pārtikas koncerna "Orkla Latvija" pārstāvji informēja, ka šokolādes muzejā ir pilnībā atjaunota pirmā zāle, kas veltīta zīmola vēstures liecībām un attīstībai. Tāpat rekonstrukcijas laikā atjaunotas senākās ekspozīcijas, izveidots audio gids un pilnveidots pieejamo darbnīcu piedāvājums.

"Laimas" šokolādes muzeja attīstībā un ekspozīcijas pilnveidē investēti 40 000 eiro, atklāja kompānijā.

Vienlaikus kompānijā piebilda, ka muzejs darbu atsāks 3.jūlijā, ievērojot visus valstī noteiktos epidemioloģiskās drošības noteikumus. Muzejā apmeklētāji sākotnēji tiks pieņemti tikai nedēļas nogalēs.

Vairāk informācijas pieejama muzeja tīmekļvietnē.

Jau ziņots, ka "Orkla Latvija" koncerna apgrozījums 2019.gadā bija 85,21 miljons eiro, kas ir par 3,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt grupas peļņa samazinājās par 3,2% un bija 2,807 miljoni eiro. "Orkla Latvija" koncernā ietilpst "Orkla Biscuit Production", SIA "Saldumu tirdzniecība" un SIA "Latfood Agro".

Latvijā "Orkla" pārstāv un attīsta "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta" un citus zīmolus. Uzņēmums iekļaujas Norvēģijas koncernā "Orkla".

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu