Lielākais Toyota modelis Eiropā bez tieksmes iemukt mežā vai pārvadāt ķieģeļus ir Camry. To dažādu iemeslu dēļ sastopam ne pārāk bieži, bet šā vai tā Camry ir modernizējies, un šoreiz izbrauksim ar jaunā modeļu gada japāņu sedanu.
Toyota Camry pēc atjaunošanas tiek pie jauna televizora (3)
"Hmm... ārpusē tas izskatās tieši tāpat kā 2019. gadā, kad ar jauno Camry tikāmies pirmo reizi. Tātad jauninājumi jāmeklē iekšā, saka raidījuma TV Auto ziņas vadītājs Normunds Avotiņš. "Godīgi sakot, es līdz galam neatceros, kā Toyota Camry salons izskatījās pirms tam, taču vienu es zinu droši - multimediju iekārta tur nebija pirmā svaiguma. Tagad tā aizstāta ar jaunu un saprotas ar visiem mūsdienu telefoniem. To mēs tūlīt pārbaudīsim. Vadiņš jāiesprauž kaut kur zem paneļa. Aiziet! Nu re, un savienojas lielā ātrumā."
Protams, Apple Car Play savienojums ir caur vadu, bet tas netraucē. Patiesībā netraucē arī pats telefons, jo to var ērti paslēpt bezvadu lādētāja atvilktnē.
Normunds Avotiņš: "Ar telefonu vai bez Toyota Camry atšķiras no Eiropas izstrādājumiem. Sevišķi jau šajā automašīnu klasē. Tādā izpildījumā ar baltu ādu un visām ekstrām Camry vairāk velk uz Lexus. Droši vien tas bija tas, ko Toyota gribēja panākt."
Ar šo Camry Toyota cerēja aizpildīt robu, ko atstāja iecienītais Avensis. Tomēr Camry izskatās pēc lielas korollas. Lai izceltu priekšrocības un uzlabotu imidžu, Toyota izveidoja īpašu Executive piedāvājumu.
Normunds Avotiņš: "Ko es teicu? Ka Camry līdzinās leksusam? Varbūt ir otrādi? Man liekas, ka vietas aizmugurē ir pat vairāk nekā GS un LS. Tas arī diezgan loģiski, jo Camry taču ir priekšpiedziņas auto. Līdz ar to aizmugurē automātiski ir vairāk vietas."
Bija taču laiki, kad pat tik lieli japāņu limuzīni kā Camry nevarēja lepoties ar nolaižamiem sēdekļiem. Tagad tā ir pagātne. Kādreiz hibrīdos baterija aizņēma daudz vietas, taču tagad tā ir kļuvusi tik kompakta, ka gandrīz nav manāma. Un faktiski vienīgais, ko vēl varētu gribēt aizmugurējā sēdeklī, ir lūka atzveltnē, kur ievietot slēpes. Jāteic gan, ka šī opcija ir atkarīga no Camry komplektācijas.
Normunds Avotiņš: "Kad šīs paaudzes Camry nonāca Eiropā, tad dominēja dīzeļi. Toties tagad interese par benzīna hibrīdiem ir stipri vien palielinājusies."
Pērkot Camry, atkrīt kalkulēšana un strīdi par dzinēju. Sedanam ir tikai viens motors - 2,5 litru hibrīds ar 218 zirgspēkiem. Patēriņš ir kā dīzelim - 5-6 litri.
Normunds Avotiņš: "Tojota mums par to nestāsta, jo man šķiet, ka Camry ir ticis pie jauniem piekares iestatījumiem, jo ir tāda agrāk nejusta atsaucība stūrei. Un cena ir pats labākais. Tādu Toyota Camry var dabūt tikai par 33 000 eiro."
Toyota Camry ir atradums konservatīviem pircējiem. Nav tajā nedz lielu televizoru, nedz virtuālu displeju, viss ir tā omulīgi un pa vecam. Toties mašīna ir ļoti droša, jo Toyota papildinājusi vadītāja asistentu bagāžu. Un vēl tai ir droša piecu gadu garantija.
Verdikts
Ļoti omulīgs un gaitā nomierinošs limuzīns. Ļoti bagātīgi aprīkots, tas ir nopērkams par saprātīgu naudu.
Toyota Camry Hybrid Executive
Dzinējs: 2487 ccm, R4 HEV
Jauda: 218
Paātrinājums: 8,5
Patēriņš: 5,5
CO2: 125
Cena: 33 600 eiro
+ izcila komplektācija
+ labas braukšanas manieres
+ pievilcīga cena
- tikai viens dzinējs
- ārienei pietrūkst prestiža