Augustā skatītākais TV kanāls bijis LTV1

Otro mēnesi pēc kārtas skatītākais televīzijas kanāls Latvijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa pēc konsolidētajiem datiem bija 12%, liecina pētījumu kompānijas "Kantar" aktuālākie dati.

Otrs skatītākais kanāls augustā bija TV3 ar skatīšanās laika daļu 9%, savukārt trešajā vietā bija "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK), kuram veltīti 6,6% no kopējās televīzijas skatīšanās laika daļas.

Ceturtajā vietā ierindojās kanāli LTV7, kura skatīšanās laika daļa veidoja 5,3%. Piektajā vietā bija kanāls TVCI ar 3,1%, sestajā vietā - "TV3 Life" un "3+", kuru katra skatīšanās laika daļa bija 2,8%, septītajā vietā - "PBK Igaunija" ar 2,7%, astotajā vietā - TV6 ar 2,3%, bet devītajā vietā ierindojās kanāls STV ar 1,4% skatīšanās laika daļu.

Savukārt desmitnieku noslēdz televīzijas kanāls "TV 24", kura skatīšanās laika daļa veidoja 1,2%.

Nedaudz virs 1% skatīšanās laika daļa bija kanāliem "Pjatnica International" un "1+2".

Savukārt mazāk nekā 1% skatīšanās laika daļa bija kanāliem "360TV Hokejs", "8TV", "Best4Sport TV", "CTC Baltija", "Discovery Channel", "Filmzone", "FOX", "Fox Life", "Kidzone TV", "Latvijas Šlāgerkanāls", "National Geographic Channel", "Nickelodeon", "Re:TV", "TNT", "TNT4 International", "TV3 Mini" un "Viasat History". Pārējā skatīšanās laika daļa veidoja 41,4%.

Konsolidētās televīzijas augusta programmu topa pirmajā vietā ierindojās "de facto" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9,8% jeb 178 900 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otra skatītākā televīzijas programma bija "Vera 6" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8% jeb 146 200 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Savukārt programmu topa trešajā vietā ierindojās "Panorāma (Svētdienā)" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,8% jeb 142 100 Latvijas iedzīvotāju.

Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norādīja, ka viens televīzijas skatītājs augustā pie televizora ekrāna pavadīja vidēji četras stundas un 12 minūtes dienā, tas bija par 12 minūtēm vairāk nekā jūlijā un par piecām minūtēm vairāk nekā 2020. gada augustā.

Konsolidētie dati ietver televīzijas programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā - līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

Uz augšu
Back