Aizmugures piedziņas elektromobiļa jauda būs 174 vai 204 ZS, bet ātrā versija ID.5 GTX saņems pa vienam elektromotoram uz katras ass un gandrīz 300 ZS kopējo jaudu. Paātrinājums līdz 100 km/h - 6,3 sekundes. Prognozēts, ka ID.5 ar 77 kWh bateriju spēs nobraukt līdz pat 520 km, bet visu riteņu piedziņas modelis ID.5 GTX varēs nobraukt līdz 480 km.
Ar ārējo garumu 4,6 metri un 2,77 metru garenbāzi ID.5 interjers piedāvā tikpat daudz vietas, cik tradicionāls SUV. ID 5 ir 2 cm zemāks un tikpat garāks par ID 4.
Bagāžas ietilpība turpretim gandrīz nav mainījusies - no 549 līdz 1561 litram. Pazeminātas jumta līnijas dēļ par 1,8 garākiem pasažieriem aizmugurē varbūt nebūs tik ērti kā ID.4.
Pēc pieprasījuma ID.5 var aprīkot ar progresīvo stūrēšanu, kuras precizitāte palielinās ar stūres leņķi. Cita opcija pieejama DCC elektroniskās balstiekārtas kontroles veidā – tā vēl vairāk palielina atšķirības starp maigu un sportisku braukšanu.
Volkswagen ID.5 un ID.5 GTX Latvijā būs pieejami, sākot no 2022. gada sākuma. Klasiskās piedziņas versijas būs ap 2500 eiro dārgākas par ID.4, pilnpiedziņas modeļu atšķirība būs pat mazāka - ap 1500 eiro.