Vienlaikus viņš arī uzsvēra, ka nosēšanās manevra pārtraukšana un došanās uz otru apli ir aviācijā samērā izplatīts risku mazinošs pasākums, tā nav ārkārtas darbība, bet standarta procedūra, un šāda pasākuma piemērošana var rasties dažādu iemeslu dēļ - lidojuma drošuma apdraudējums var būt lidmašīnā, ja tā nav gatava droši nosēsties saskaņā ar procedūrām, uz skrejceļa, komunikācijas kļūdā starp pilotu un dispečeri, laikapstākļi, skrejceļa stāvoklis, tehniska kļūme navigācijas vai skrejceļa iekārtās, kā dēļ rodas nepieciešamība aiziet uz otru apli, vai vienkārša dispečera vai pilota pārpratuma kļūda, kas saistās ar cilvēka faktora aspektiem.
Vincevs uzsvēra, ka iemeslu šāda riska mazinoša pasākuma piemērošanai ir ļoti daudz, tādēļ aiziešana uz otru apli tiek praktizēts kā obligāts riska mazinošs pasākums.
Kā ziņots, arī 5. novembrī Rīgas lidostā notika šāds incidents - Norvēģijas lidsabiedrības "Norwegian" pasažieru lidmašīna sāka nolaišanos, kad uz skrejceļa vēl atradies kāds biznesa aviācijas lidaparāts.
Toreiz Vincevs informēja, ka CAA ir saņēmusi ziņojumu no LGS, ka noticis incidents, kurā iesaistīts biznesa gaisa kuģis, kas pabeidza manevru - nobraukšanu no skrejceļa, un "Norwegian" lidaparāts, kas devās uz nolaišanos.
Biznesa gaisa kuģis ir mazāks, tāpēc arī tā ātrums ir mazāks. Ticis saņemts brīdinājums, ka starp abiem lidaparātiem ir pārāk maza distance, tāpēc pasažieru lidmašīna atkal palielinājusi augstumu un veikts otrs aplis pirms nolaišanās.