Līdz ar jauno apģērbu kolekciju Burberry radījis spoguļu pili - pop-up veikalu Čedžu salā

FOTO: Instagram/Burberry

Britu modes zīmols Burberry savai jaunākajai virsdrēbju kolekcijai ir ierīkojis pop-up veikalu, kas atspoguļo apkārtni - kalnu grēdu Čedžu salā, Dienvidkorejā.

"The Imagined Landscapes" atrodas Čedžu salas Halla kalnu pakājē, un tā ir daļa no Burberry virsdrēbju kolekcijas pop-up sērijas visā pasaulē.

Izgatavots no saplākšņa, koka un atstarojoša polikarbonāta spoguļmateriāla, dizains ir paredzēts, lai apvienotu dabu ar mūsdienīgumu un zīmola identitāti.

Struktūras viļņotā fasāde atspoguļo debesis un tuvējos kalnus, kā arī atgādina kontūrlīnijas, kas novilktas, lai norādītu augstumu topogrāfiskajās kartēs.

"Tā forma un atstarojošās virsmas nemanāmi saplūst ar skaisto dabisko vidi, sēžot majestātiskā Halla kalna pakājē," norāda Burberry.

Ienākot iekšā, klienti nonāk telpā, kurā izstādīta zīmola virsdrēbju kampaņa un tiek piedāvāts ievads par trīs digitālo mākslinieku darbu: Maotik, Cao Yuxi un Jiayu Liu.

Otrajā telpā atrodas modes nama sezonas mēteļu un jaku kolekcija. Preču klāstā ietilpst vilnas mēteļi, jakas ar kapuci un trenči Burberry raksturīgajā bēšajā un melnajā krāsā.

Noslēguma telpā apmeklētājus ieskauj ekrāni, kuros tiek rādītas trīs mākslinieku interaktīvas filmas par dabu. Maotika filma "Bezgalīgās ainavas" seko skatītāju kustībām, izmantojot viņu uzvedību, lai datora ģenerētās ainavas tiktu projicētas uz ekrāna.

Veikala apmeklētāji var baudīt dabas ainavas no skatu plača, kas atrodas "The Imagined Landscapes" ēkas augšpusē. No tā paveras panorāmas skats uz Sanbangas kalnu un jūru.

Atsevišķā, mazākā ēkā, kas atrodas neilgas pastaigas attālumā no spoguļkonstrukcijas, atrodas kafejnīca, kurā viesi var baudīt vietējos konditorejas izstrādājumus. Kafejnīcas interjers ir ieturēts tajos pašos bēšajos toņos, kas ir teju sinonīmi zīmolam Burberry. Kafejnīcas viesus sagaida krēsli un galdi, kas pārklāti ar tādu pašu spoguļmateriālu, kāds redzams ēkas ārpusē.

Uz augšu
Back