Sacensības “Latvija 2021” apvieno 115 rallijsprinta, vēsturiskā rallija un minirallija ekipāžas

TVNET Auto
CopyDraugiem X Whatsapp
Rallijs Biķerniekos
Rallijs Biķerniekos Foto: Jānis Asaris

Aizvadītajā nedēļas nogalē, ziemai atbilstošos laikapstākļos, norisinājās autosporta pasākums “Latvija 2021”. Divi nakts ātrumposmi sestdien un astoņi ātrumposmi svētdien tika izvietoti labi zināmās trasēs Latvijas autosportā: Biķernieku kompleksajā sporta bāzē un sporta kompleksā “333”. Sacensībās savstarpējās cīņās devās 115 rallija ekipāžas.

Tradicionāli pasākums ekipāžas un līdzjutējus priecēja Latvijas zelta rudenī, bet šis gads nāca ar jaunu formātu – rallijs ziemā, kas pārbaudīja ekipāžu un braucēju spēju pielāgoties mainīgajam segumam, kā arī laikapstākļiem. Rallijsprinta un vēsturiskā rallija ekipāžas aizvadīja sacensības desmit ātrumposmos, bet minirallija sešos ātrumposmos.

Jānis Krastiņš, sacensību rīkotājs: “Sākumā es gribētu pateikties visām ekipāžām, kuras ņēma dalību šajās sacensībās, kā arī pateikt lielu paldies visiem, kuri iesaistījās rallija un trases sagatavošanās darbos, neskatoties uz to, ka laikapstākļi mainījās ik brīdi. Rallijs “Latvija” jau kopš savas dzimšanas nav bijis viegls, arī tagad tas sagādāja izaicinājumus. Esam sacensības aizvadījuši gan vasarā, gan rudenī un nu jau arī ziemā – pilnam komplektam pietrūkst tikai pavasaris, bet domas par šādu formātu mums arī ir,” iesāk Jānis.

Rallijs Biķerniekos
Rallijs Biķerniekos Foto: Jānis Asaris

“Zinām, ka daudzi bija vīlušies, ka sacensības nevarēja notikt sākotnēji plānotajā laikā, 30. oktobrī, bet diemžēl situācija valstī noteica dažādas korekcijas, kurām mums bija jāpielāgojas. Līdz ar pasākuma pārcelšanu nācās atcelt arī daudziem iemīļotos grants ātrumposmus, jo novembra mēnesī un šādos laikapstākļos ātrumposmi grants seguma ceļos nevar notikt dažādu apsvērumu dēļ. Katru gadu cenšamies uzlabot šī autosporta pasākuma formātu, veidojot arvien jaunas ātrumposmu konfigurācijas un meklējot trases, ceļus, kur tiek plānoti ātrumposmi,” atklāj sacensību rīkotājs.

“Paldies visiem, kuri varēja būt klāt, nenobijās un startēja sacensībās. Es domāju, ka šis pasākums bija interesants gan no pieredzes viedokļa, gan pašas braukšanas un konfigurācijām trasē. Tiekamies 2022. gadā, veiksmi sacensībās,” tā nobeigumā Jānis Krastiņš.

Rallijs Biķerniekos
Rallijs Biķerniekos Foto: Jānis Asaris

Ātrākās rallijsprinta un vēsturiskā rallija ekipāžas:

Absolūtā ieskaite:

1. N.Grjazins/M.Juzikevičs, 2. V.Grjazins/A.Mālnieks, 3. V.Jurkevicius/A.Paliukenas

RK8:

1. V.Rubenis/G.Balodis, 2. A.Igaveņš/R.Igaveņš, 3. E.Balodis/L.Tole

RK10:

1. U.Lepiksons/A.Šteinbergs, 2. O.Manamets/H.Enoks, 3. T.Martens/M.Husegems

RK11:

1. M.Freibergs/J.Klamers, 2. Ē.Kursišs/A.Aļļe-Kursiša, 3. J.Ieviņš/S.Druks-Jaunzemis

RK9:

1. T.Pupeikis/E.Kvederis

Minirallija ātrākie braucēji:

JUNIORI:

1. O.Manamets/H.Enoks, 2. T.Martens/M.Husegems

1600:

1. K.Tiders/K.I.Gabaliņa, 2. A.Neilands/E.Peterlevics, 3. K.Priedīte/A.Bērziņš

2000:

1. S.Laukšteins/I.Smaižis, 2. K.Roziņš/A.Himičs, 3. R.Trūps/A.Birģelis

2WD:

1. G.Rozenblūms/I.Kalniņš, 2. M.Mežaks/M.Mežaks, 3. K.Lāms/J.Melnis

OPEN 2WD:

1. M.Ķenavs/A.Veinbergs, 2. K.Fricsons/A.Poriete, 3. Ē.Kursišs/A.Aļļe-Kursiša

2WD ROOKIE:

1. K.Laipnieks/K.Jansons, 2. K.Skuja/A.Kļava, 3. K.Sloka/O.Sukurs

OPEN 4WD:

1. J.Liepa/A.Cibuks, 2. V.Rubenis/G.Balodis, 3. A.Igaveņš/R.Igaveņš

4WD:

1. I.Jeršovs/K.Jeršova, 2. K.Dzīvītis/M.Rudevics

4WD+:

1. K.Blūms/R.Lipstoks, 2. M.Ločmelis/E.Blūms, 3. A.Spilva/E.Meijere

4WD ROOKIE:

1. R.Balodis/Ģ.Kārkliņš, 2. E.Bērzups/D.Krauja, 3. J.Balodis/Ģ.Zelmenis

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu